Wszystkie newsy

2013-12-17 | 06:30
Styl życia
Polacy chętnie kupują dobra luksusowe. Najczęściej drogie samochody Wszystkie newsy

Polacy chętnie kupują dobra luksusowe. Najczęściej drogie samochody

Polacy coraz chętniej nabywają dobra luksusowe. Rynek jest już wart blisko 11 mld zł, a 40 proc. stanowi segment luksusowych samochodów, o średniej wartości 180-200 tys. zł. Polacy często kupują również kosmetyki i odzież z górnej półki. Dynamicznie rośnie również rynek prestiżowych nieruchomości. Wciąż jednak na dobra luksusowe wydajemy znacznie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej.
więcej
2013-12-16 | 06:30
Firma
Pracodawcy szykują hojne prezenty dla swoich pracowników

Pracodawcy szykują hojne prezenty dla swoich pracowników

Święta Bożego Narodzenia stały się dla polskich pracodawców główną okazją w roku do obdarowywania swoich pracowników pozapłacowymi benefitami. Firmy najczęściej oferują dofinansowanie wypoczynku, sportu i kultury, a także różnego rodzaju bony, kupony rabatowe i karty przedpłacone. Z prognoz firmy Sodexo Benefits and Rewards Services wynika, że rynek firmowych podarunków, podobnie jak różnorodność jego oferty, rośnie i będzie rósł z każdym rokiem.
więcej
2013-12-13 | 07:00
Zakupy
Kiermasze świąteczne ciekawą alternatywą dla centrów handlowych

Kiermasze świąteczne ciekawą alternatywą dla centrów handlowych

Świąteczne stragany z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. W dużych europejskich miastach od lat cieszą się uznaniem, w ostatnim czasie coraz częściej można je spotkać także w Polsce. W najbliższy weekend w wielu miastach, zamiast robić zakupy w centrach handlowych, będzie można wybrać się na świąteczny kiermasz.
więcej
2013-12-13 | 06:05
Styl życia
W Polsce działa tylko jeden sex-shop dla kobiet. Na Zachodzie jest ich wysyp

W Polsce działa tylko jeden sex-shop dla kobiet. Na Zachodzie jest ich wysyp

Na Zachodzie formuła sex-shopów tylko dla kobiet powstała kilka lat temu i od razu się przyjęła. W Polsce jedyny sex-shop dla kobiet działa od dwóch lat pod szyldem LoveStore. Dosłowność zastąpiła w nim subtelność, próżno więc szukać w nim szukać gadżetów, które zazwyczaj kupują panowie. Sklep ten stanowi kontrę do nierzadko wulgarnej oferty i stylistyki tradycyjnych sex-shopów.
więcej