Newsy

Natalia Szroeder: w dzieciństwie lubiłam bawić się lalkami i marzyłam o byciu księżniczką

2015-08-17  |  06:50

Natalia Szroeder zdradziła, że w dzieciństwie uwielbiała bawić się lalkami i marzyła, aby poczuć się jak księżniczka. Dzięki temu, że niedawno została ambasadorką marki Ever After High, w końcu mogła zrealizować swoje marzenie. Piosenkarka nagrała piosenkę do bajki w polskiej wersji oraz wystąpiła w klipie.

Oglądałam bajki, np. „Królewnę Śnieżkę” czy „Śpiącą Królewnę”. Wychowałam się na nich, są bliskie mojemu sercu. Uwielbiałam się bawić lalkami i uwielbiałam układać bajkowe historie. Teraz to robię przy projekcie Ever After High i to jest powrót do moich dziecinnych lat. Mam troję rodzeństwa, w tym brata, który jest rok młodszy ode mnie, więc wczesne dzieciństwo kojarzy mi się z nim, bo wtedy na świecie byliśmy tylko my. On miał swój samochodowo-dinozaurowy w świat, a ja byłam z tych księżniczkowatych – mówi Natalia Szroeder agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Ever After High to opowieść o dzieciach klasycznych postaci bajkowych z m.in. „Czerwonego Kapturka” czy „Królewny Śnieżki”. Chodzą do jednej szkoły, dzielą się na dwie grupy Royals i Rebels i przeżywają różne przygody.

Piosenkarka nagrała niedawno piosenkę do bajki w języku polskim oraz wystąpiła w klipie.

W spocie miałam okazję wcielić się w jednego bohatera z grupy Royalsów i w jednego z grupy Rebelsów. To są dwie zupełnie skrajne osobowości, więc to było dla mnie również wyzwanie aktorskie. To była także świetna zabawa, w takim księżniczkowym klimacie, więc bardzo mi się podobało – mówi gwiazda.

Jednym z powodów, dla którego Natalia Szroeder zdecydowała się nawiązać współpracę z tą marką, było podobieństwo głównych bohaterek do niej samej.

Przez całe życie chciałam śpiewać, więc robiłam wszystko, żeby to się ziściło. Udało mi się. Te postacie też są przebojowe, pełne wiary w siebie, w to, że mogą spełniać swoje marzenia, że wszystko jest możliwe. Podobają mi się przesłania marki i dlatego zdecydowałam się na współpracę. W końcu czuję się jak księżniczka – przyznaje Natalia Szroeder

Wokalistka od kilku miesięcy mieszka w Warszawie, gdzie nagrywa płytę. Przygotowuje się także do udziału w 4. edycji show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.