Newsy

Łukasz Jemioł otworzył nowy butik flagowy w Warszawie

2015-02-20  |  06:45

To jest komfortowe miejsce z fajną energią  mówi Łukasz Jemioł o swoim nowym warszawskim butiku. Na jego lokalizację wybrał ulubioną ulicę projektantów, czyli Mokotowską. W butiku można kupić ubrania zarówno z tańszej linii Basic, jak i luksusowej linii Premium. 

Łukasz Jemioł kilka lat szukał dobrej lokalizacji dla swojego nowego warszawskiego butiku. Chciał, by było to miejsce z klimatem, a jednocześnie posiadające takie udogodnienia, jak miejsce do zaparkowania samochodu, infrastrukturę czy bliskość centrum miasta.

– Bardzo trudno jest znaleźć dobry lokal w Warszawie w dobrej, prestiżowej części miasta, z możliwością parkowania i piękną witryną. Też tu jest bardzo wysoko, loftowo, myślę, że to był strzał w dziesiątkę – mówi Łukasz Jemioł w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Do niedawna mieszkańcy Warszawy mogli kupować ubrania z kolekcji Łukasza Jemioła w Galerii Mokotów. Mieścił się tam pierwszy w Polsce corner shop, czyli sklep umieszczony w specjalnie wydzielonej przestrzeni już istniejących butików. Fani projektanta mogli tam kupić ubrania z linii Basic. Nowy butik mieści się przy ulicy Mokotowskiej. Swoje salony mają tam już m.in. Robert Kupisz, Maciej Zień, Plich i Mariusz Przybylski. W nowym lokalu mieści się nie tylko sklep, lecz także atelier i biuro.

– Zapraszam wszystkich tutaj, bo myślę, że panuje tu fajna energia, poza tym to bardzo ładne i komfortowe miejsce, takie, które mam nadzieję nie będzie stwarzało jakiegoś dystansu dla osób, które do nas będą przychodziły – mówi Łukasz Jemioł.

W butiku będzie można kupić zarówno ubrania z kolekcji Premium, jak i z linii Basic. W skład linii Basic wchodzą T-shirty, sukienki, bluzy, swetry i tuniki. Dominuje naturalna kolorystyka: szarości, beże, biele, i czerń. Linia ta charakteryzuje się przystępnymi cenami, niektóre ubrania można kupić już za niewiele ponad 200 zł.

– Butik jest dla wszystkich, mamy linię Basic i linię Premium. Będzie cudownie, jeśli bardzo dużo ludzi będzie do mnie zaglądało. A jeśli osoby spoza Warszawy mają problem z kupieniem rzeczy mojego autorstwa, to są butiki jeszcze w Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu oraz sklep internetowy Jemiol.com, do którego również zapraszam mówi Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.