Newsy

Łukasz Jemioł zaprojektował koszulkę, by wesprzeć akcję dokarmiania psów i kotów w schroniskach

2014-08-27  |  10:25

Łukasz Jemioł wsparł akcję dokarmiania psów i kotów w schroniskach "Kupując-pomagasz" i z tej okazji zaprojektował specjalną koszulkę. Limitowana edycja ma trafić m.in. do gwiazd, popierających inicjatywę. Na konferencji rozpoczynającej tegoroczną akcję w T-shircie pojawiła się już Edyta Herbuś. 

Koszulka jest takim archetypem psa i kota: pies goni psa, kot goni kota. Na tę chwilę zostało wyprodukowanych 90 limitowanych sztuk, które trafią do gwiazd i do osób, które wspierają ten świetny projekt. Jeśli się uda, to koszulka będzie dostępna w sklepach, w których sprzedaję w Polsce – w moim atelier w Warszawie oraz w sześciu różnych sklepach w Polsce. Trzymam kciuki, żeby jak najwięcej osób założyło taką koszulkę i poprzez taką pomoc i taki zakup pomagało najmniejszym naszym przyjaciołom. To jest takie bardzo małe włączenie się w tę akcję z mojej strony – mówi Łukasz Jemioł.

Projektant już od dwóch lat popiera akcję „Kupując-pomagasz”.  Jednak propozycję stworzenia koszulki otrzymał dopiero teraz.

Sam mam psa, stąd temat jest mi bliski. Automatycznie zgodziłem się, choć mój pies buldog francuski, nie jest ze schroniska - tłumaczy Łukasz Jemioł.

Oprócz Łukasza Jemioła, ambasadorami szóstej już edycji „Kupując-pomagasz” zostali m.in. Edyta Herbuś, Aleksandra Kwaśniewska, Zofia Ślotała, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Beata Sadowska, Michał Piróg. Przedsięwzięcie jest organizowane przez firmy Pedigree i Whiskas z okazji Światowego Dnia Zwierząt. W inicjatywę można się włączyć kupując karmę oznaczoną logo „Kupując-pomagasz”. Następnie należy zarejestrować na stronie akcji dołączony kupon i wybrać schronisko, do którego ma trafić posiłek. Można także „polubić” facebookową stronę inicjatywy, gdzie dostępna jest specjalna aplikacja, dzięki której również można nakarmić zwierzęta.

Schronisko jest takim miejscem, które trochę napawa nadzieją, ale też smutkiem. Przeznaczając chociaż grosz na psy, które nie są obcą sprawą, będziemy mogli wspierać je bardziej i dawać im fajniejsze życie w takich miejscach – zachęca Łukasz Jemioł.

To nie pierwszy raz, kiedy projektant włącza się w akcję charytatywną, projektując koszulkę. Na początku roku Łukasz Jemioł wsparł program „"Nurture the World" w Polsce. Zaprojektował koszulkę z motywem serca i motyla. Jeden sprzedany T-shirt gwarantował 10 posiłków polskim dzieciom.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.