Newsy

Styliści fryzur proponują w tym sezonie włosy naturalne, zmierzwione i kręcone w odcieniach blondu i rudości

2014-09-24  |  06:15
Mówi:Beata Berendowicz
Funkcja:fryzjerka, ambasadorka Schwarzkopf Professional
  • MP4
  • Fryzury naturalne, kobiece loki, wielotonowa koloryzacja, wyraziste odcienie pomarańczy, złotego i czerwienie to propozycja stylistów na jesienną i zimową porę.

    Na trend jesienno-zimowy styliści przygotowali plejadę kobiecości. Przestajemy prostować, przestajemy wygładzać, jak najbardziej dajemy zmysłowo ponieść się lokom, falom, afro. Nawet z prostych włosów staramy się wydobyć dużą sensualną kobiecość – mówi Beata Berendowicz, fryzjerka, ambasadorka Schwarzkopf Professional w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Modne są w dalszym ciągu wszystkie długości włosów – na czasie są krótkie cięcia, boczne i tylne przystrzyżenia na jeżyka, dłuższe włosy nieprostowane, centralny lub asymetryczny przedziałek oraz naturalne, lśniące loki. Styliści proponują m.in. odcienie rudości – od jasnej marchewki po głęboką miedź, blondy – jasne, złote, miedziane, popielate oraz intensywne brązy.

    Dajemy naszym klientom wybór w trzech długościach. Typ chłopczycy – włosy krótkie, kobieta klasyczna, elegancka, bizneswoman – włosy średnie, kobiety romantyczne, dziewczęcy look – bardzo długie włosy, ale jednocześnie wszystkie bardzo potargane, zmierzwione i kręcone. Nie będzie efektu włosów posklejanych. To mają być fajnie dopieszczone, lśniące i zmysłowe loki. Kolory bardzo naturalne, ale wzbogacone i ożywione na tą smutną porę roku fleszami w odcieniach pomarańczy, złotego i czerwieni. Z tym, że te kolory mają być bardzo naturalnie wplecione, mają mieć bardzo delikatny look, mimo że są to bardzo soczyste i nienaturalne barwy – tłumaczy fryzjerka.

    Niezobowiązująca tekstura włosów inspirowana stylem a'la Brigitte Bardot uwydatnia naturalne piękno kobiet tak samo jak naturalny makijaż, którego prawie nie widać lub ubrania podkreślające kobiece kształty.

    Brak fryzury, brak uczesania, brak stylizacji włosów, czyli włosy bardzo naturalne, w kolorze jak najbardziej naturalnym, ewentualnie delikatnie doprawionym tylko naturą przez umiejętnego fryzjera pozwala na zobaczenie prawdziwej urody dziewczyny. To jest bardzo podobnie jak z każdą inną rzeczą. Przecież dziewczyny nie są przyozdabiane strojami, tylko stroje są pokazywane na ich naturalnych kształtach. Tak samo jak z make up-em, który jest dobry, jeśli tak naprawdę go nie widać – mówi Beata Berendowicz.

    Oprócz naturalnych włosów styliści proponują misterne, kobiece upięcia w stylu retro wzorowane m.in. na Marlene Dietrich, styl pensjonarki z przedziałkiem pośrodku oraz korony z warkoczy, nie tylko w stylu Julii Tymoszenko. Modne są również długie kucyki z wplecionymi w nie dodatkami oraz koński ogon inspirowany latami 90.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Teatr

    Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

    Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

    Media

    Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

    Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

    Firma

    Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

    Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.