Mówi: | Barbara Sosnowski, partner pokazu Fashion Glam Couture Myriam Charleins, aktorka Myriam Larriere, organizatorka pokazu Fashion Glam Couture Véronique Bonnet, dziennikarka modowa |
Polska projektantka uznana przez francuską prasę podczas Paris Fashion Week za odkrycie roku
Dorota Goldpoint zachwyciła swoją kolekcją francuską branżę modową. Zaprezentowała podczas Paris Fashion Week swoją kolekcję ubrań wieczorowych. Francuscy dziennikarze nazywają polską projektantkę odkryciem roku i wróżą jej międzynarodową karierę. Wszyscy zgodnie podkreślają, że projektantka już stała się w Paryżu symbolem jakości i oryginalności. Znana aktorka Myriam Charleins przyznała, że zaszczytem będzie założenie sukienki z pracowni Doroty Goldpoint na Festiwal w Cannes.
Kilka dni temu Dorota Goldpoint zaprezentowała swoją wieczorową kolekcję jesień–zima w czasie Paris Fashion Week 2016. Jej premierowy pokaz wywarł olbrzymie wrażenie na zgromadzonych.
– Jak ona pokazała swoje sukienki, to w pewnym momencie zapadła cisza na sali, bo widać było, że z czterech kreatorów, którzy byli pokazani, francuscy między innymi, Dorota jednak jest gwiazdą. Rozmawiałam z prasą francuską, z mediami i muszę powiedzieć, że kolekcja Doroty została bardzo pozytywnie przyjęta, wręcz entuzjastycznie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Sosnowski, partner pokazu Fashion Glam Couture.
Również aktorka Myriam Charlein, gość honorowy pokazów, wypatrzyła w kolekcji coś idealnego dla siebie.
– Z zachwytem popatrzyła się na jedną z sukienek i powiedziała: „Marzę, by w wystąpić w niej w Cannes” to już wiadomo. I to jest właśnie to, co żeśmy chcieli usłyszeć. To jest największa reklama – mówi Barbara Sosnowski.
Aktorka nie szczędziła pochwał, podkreślała, że Dorota Goldpoint była odkryciem wieczoru i zapewniała, że będzie wierną klientką jej pracowni.
– Pokaz był przepiękny. Byłam bardzo zaskoczona polską modą, jej oryginalnością. Dorota Goldpoint zaprezentowała niesamowitą kolekcję, która definiuje dzisiejszą kobietę – jest pełna miłości, uczucia i luksusu. Piękne materiały, piękne wykończenie, praca jest wykonana perfekcyjnie. Wszyscy to zauważyli i na pewno ta kolekcja namiesza we francuskiej prasie, a w Paryżu czeka ją jeszcze dużo pięknych chwil – mówi Myriam Charleins, aktorka.
Specjaliści z branży modowej i dziennikarze widzą w Polce ogromny potencjał. Po pokazie zgodnie podkreślali, że Dorota Goldpoint ma ogromną gamę możliwości, a jej projekty są niezwykle oryginalne i eleganckie.
– Odkryłam dzisiaj kreatorkę Dorotę Goldpoint i jestem ogromnie zaskoczona. Te kreacje to kreacje haute couture, z dużym błyskiem i świetnym wyborem materiałów i krojów. Do tego harmonia kolorów i klasa, było naprawdę super. To piękna kolekcja, bardzo kobieca. Na pewno znajdzie dla siebie miejsce zarówno we Francji, jak i na scenie międzynarodowej w Nowym Jorku czy Chinach. Jestem o tym przekonana – mówi Véronique Bonnet, dziennikarka modowa.
Zdaniem Barbary Sosnowski, która również widzi siebie w kreacjach Doroty Goldpoint, polska projektantka ma ogromną szansę na zrobienie międzynarodowej kariery.
– Ponieważ Miriam organizuje to wszystko również w Nowym Jorku, w Mediolanie, a także w różnych innych dużych miastach europejskich i pozaeuropejskich, to jestem przekonana o tym, że będziemy mieli gwiazdę z Doroty i będę wtedy zaszczycona, że przyczyniam się do jej sukcesu – mówi Barbara Sosnowski.
Czytaj także
- 2024-05-15: Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
- 2024-05-07: Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
- 2024-05-13: Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
- 2024-05-08: Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
- 2024-04-15: Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze
- 2024-04-22: Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
- 2024-03-20: Polski rynek leasingu jest jednym z największych w UE. Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.