Newsy

Paulina Smaszcz-Kurzajewska: Wspieram polskich projektantów. Są nietuzinkowi i robią przepiękne rzeczy

2016-01-07  |  06:50

Dziennikarka lubi ubrania polskich projektantów. Twierdzi, że są one nietuzinkowe i piękne. Prezenterka często zwraca uwagę swoim strojem podczas pobytów na zagranicznych konferencjach, m.in. w Berlinie i Nowym Jorku.

Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy Paulina Smaszcz-Kurzajewska przeszła radykalną metamorfozę. Zmieniła nie tylko kolor i długość włosów, lecz także styl ubierania. Na wieczorne wyjścia chętnie wybiera kreacje podkreślające sylwetkę i eksponujące biust oraz ekskluzywną biżuterię. Jej strój do pracy musi mieć charakter biznesowy, prezenterka stara się jednak nadać mu nieco bardziej kobiecy rys.

Lubię pazur, lubię nonszalancję, a na co dzień jest adidasowo-sportowo, ale kobieco. Już dojrzałam do tego, że musi być kobieco – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenterka chętnie kupuje ubrania z atelier polskich projektantów. Jej zdaniem rodzimi twórcy są niezwykle zdolni, mają nietuzinkowe podejście do mody i projektują przepiękne ubrania. Z racji swojej pracy Paulina Smaszcz-Kurzajewska dużo podróżuje, często bywa na kongresach lub konferencjach w Londynie, Berlinie i Nowym Jorku. Bardzo często spotyka się tam z entuzjastycznymi ocenami ubrań, które ma akurat na sobie.

– Często jest zaskoczeniem, że mam od stóp do głów polskich projektantów. Od biżuterii, często torebki, do takiej odzieży wierzchniej. Uwielbiam to i z dumą wtedy podaję nazwiska i nawet, jak trzeba, to zapisuję adres internetowy albo imię i nazwisko projektanta, żeby sobie wygooglowali – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Prezenterka twierdzi, że należy do nielicznej grupy gwiazd, które na wielkie wyjścia nie pożyczają ubrań z pracowni projektantów. Paulina Smaszcz-Kurzajewska zdecydowanie woli kupować stroje, które chce włożyć. Uważa, że w ten sposób wspiera projektantów i nakręca gospodarkę.

– Te rzeczy wykorzystuję później w mojej pracy zawodowej. Myślę, że jest część osób, które wypożyczają, i okej, ale jest część osób, które kupują – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Gwiazda lubi też chodzić na pokazy mody, nie tylko polskich projektantów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.