Newsy

Motywy kwiatowe, pastele i kombinezony dominują w trendach modowych na sezon wiosna/lato 2015

2015-02-17  |  06:30

Najmodniejszymi wzorami w najbliższym sezonie będą kwiaty i groszki. Finezyjne motywy wzbogacą każdą stylizację, dodając jej wdzięku i lekkości. W zestawie modnych kolorów pojawi się koral, mięta i pistacja. Jednym z najmocniejszych akcentów będzie również róż – zarówno w wydaniu pastelowym, jak i a’la Barbie. Dotychczas zaszufladkowany jako kolor dla małych dziewczynek, teraz wkracza do mody damskiej.

Hitem tego sezonu będzie motyw kwiatowy. Tych kwiatów jest mnóstwo, w przeróżnych konfiguracjach, np. Dolce & Gabbana proponuje pasy i do tego właśnie rzucik kwiatowy. Modne są też łączki, czyli materiały w małe bukieciki kwiatowe. Oprócz tego kwiaty są w przepiękny sposób połączone z koronką albo z lekkim tiulem – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Wiganna Papina, stylistka.

Wiganna Papina tłumaczy, że motyw kwiatowy powinien pojawiać się na różnych częściach garderoby: koszulkach, sukienkach, swetrach, spodniach czy wiosennych kurtkach. Renesans będą przeżywać również kamizelki i cienkie ramiączka, które najlepiej sprawdzą się przy jedwabnych bluzkach, alternatywą dla długich sukienek będą natomiast kombinezony.

Niezwykle modne będą kombinezony, zarówno te jednokolorowe, jak i te w kwiaty. Pojawią się też groszki, które są zresztą bardzo wdzięczne – podkreśla stylistka.

Zdaniem stylistów, im bardziej fantazyjny wzór,  tym lepiej. Jeśli zaś chodzi o kolorystykę – to w tym sezonie będzie panować duża dowolność.

Bardzo modne będą pastele, pistacja, blady róż, łosoś, kolor żółty, ale taki z mlekiem – nieintensywny, choć intensywne barwy również. I tu z kolei kanarkowy i róż à la Barbie. Nawet Moschino zrobiło całą kolekcję à la Barbie, taki trochę typ legalnej blondynki. Hitem jest koral i oranż z koralem – tłumaczy Wiganna Papina.

 

Stylistka podkreśla, że trendy, które obowiązują w tym sezonie, nie zmuszają pań do rewolucji w prywatnych garderobach, bo w pewnym sensie to kontynuacją tego, co pojawiało się już w poprzednich miesiącach. Wystarczy postawić na modne dodatki i ubrania zyskają nowy charakter.

Modnych jest tak dużo rzeczy, że każdy na pewno znajdzie coś w swojej szafie, więc nie trzeba się obawiać. Myślę, że każda z nas ma jakiś kremowy albo różowy sweterek oraz jakąś spódnicę albo sukienkę w kwiatki, a te wszystkie rzeczy na pewno będą modne – dodaje Wiganna Papina.

Najmodniejszymi krojami będą głębokie dekolty w kształcie litery V i asymetryczne spódnice z zakładkami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.