Newsy

„MasterChef Junior” od 26 maja w TLC. Twarzą kampanii promocyjnej programu została Monika Mrozowska

2014-05-02  |  06:50
Mówi:Bartłomiej Główczyński (szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks)
Monika Mrozowska (aktorka)
  • MP4
  • Od 26 maja na antenie TLC emitowany będzie „MasterChef Junior”, w którym o tytuł szefa kuchni walczyć będą dzieci. W kampanii promującej program weźmie udział Monika Mrozowska.

    „MasterChef Junior” to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych na świecie. Pierwszy spot zapowiadający show zostanie wyemitowany na kanale TLC 10 maja. Kampania z udziałem Moniki Mrozowskiej będzie nawiązywać do obchodzonego w dniu premiery programu Dnia Matki.

    W odpowiedzi na ogromną popularność dorosłej wersji „MasterChef”, którą w zeszłym roku pokazywaliśmy na antenie TLC, zdecydowaliśmy się pokazać wersję z udziałem dzieci „MasterChef Junior” i spodziewamy się dobrego wyniku oglądalności. W promocji programu weźmie udział Monika Mrozowska, która jednoznacznie kojarzy się z pasją do gotowania, ale też z zarażaniem tą pasją swoich dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks. 

    Monika Mrozowska, która została twarzą kampanii promującej amerykańską edycję „MasterChef Junior”, od wielu lat promuje zdrowe odżywianie i rozwija pasję gotowania u najmłodszych.

    To chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem, że jestem mamą. Ale przy okazji kręcenia tego spotu zostałam fikcyjną mamą czwórki nowych dzieci: Zosi, Julki, Mateusza i Wicka. Niesforne dzieciaki, ale kochane –  mówi Monika Mrozowska.

    Gotowanie to jedna z największych pasji Mrozowskiej. Aktorka dzieli się najlepszymi przepisami na swojej stronie internetowej, prowadzi również warsztaty kulinarne dla dorosłych i dzieci.

    Lubię pracę z dziećmi i jeżeli widzę, że one też są dobrze do mnie nastawione, to właściwie nie odgrywa roli czy razem gotujemy, czy mamy tylko pogadać albo się powygłupiać. Każdą aktywność można wykorzystać jako pretekst do spędzania miło czasu, nawet z obcymi dziećmi. Uwielbiam przede wszystkim spotkania kulinarne, zwłaszcza warsztaty z dziećmi, które wykazują się niesamowitą kreatywnością. Mam nadzieję, że w tym programie również będzie to widać – mówi Mrozowska.

    Premiera programu  „MasterChef Junior” 26 maja, o godzinie 20:00, na kanale TLC.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Zdrowie

    Ochrona środowiska

    Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

    Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

    Teatr

    Artur Barciś: Odkąd mieszkam na wsi, znam dużo więcej sąsiadów, niż kiedy mieszkałem w bloku. W miastach poznawanie ludzi nie bardzo nas interesuje

    W spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanym przez Artura Barcisia pewna para postanawia zainteresować się życiem swoich sąsiadów i bliżej ich poznać. Ta znajomość z czasem przeradza się jednak w zupełnie nieoczywistą relację. Aktor podkreśla, że choć jest to historia z przymrużeniem oka, to jednak powinna zachęcić do przemyśleń. Jego zdaniem warto pokonać nieśmiałość i otworzyć się na nowe znajomości. Jak przyznaje, on sam prywatnie utrzymuje dobre kontakty ze swoimi sąsiadami i każda z tych osób wnosi do jego życia coś wartościowego.