Newsy

Magdalena Antosiewicz: nie nadaję się na modelkę. Mój czas już minął

2017-11-22  |  06:43

Gwiazda nie zamierza zostać modelką. Twierdzi, że jej prawdziwą pasją jest prowadzenie bloga, po wybiegu powinny natomiast chodzić młodsze dziewczęta. Blogerka nie uważa jednak swojego wieku za problem, uważa bowiem, że czas po 40. urodzinach to idealny moment w życiu kobiety.

Magdalena Antosiewicz weszła do świata show biznesu  w 2016 roku jako autorka poczytnego bloga o tematyce modowej. Błyskawicznie zdobyła popularność - jej profil na Facebooku ma blisko 4 tys. fanów, na Instagramie natomiast prawie 30 tys. Blogerka coraz częściej pojawia się w mediach jako ekspertka w dziedzinie mody, a w październiku pokazała się w roli modelki, prezentując sylwetkę z kolekcji Daniela Jacoba Dali.

Dla przyjaciół, dla ludzi których znam i których szanuję jak najbardziej pójdę zawsze w pokazie mody. Gdy jest super wydarzenie, tak jak ostatnio na Zamku Królewskim, warto być wśród tylu pięknych dziewczyn, 15-17 lat młodszych ode mnie – mówi Magdalena Antosiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi jednak, że jej prawdziwą pasją jest moda, a nie modeling, tego rodzaju epizody traktuje więc wyłącznie jako odskocznię od codziennej pracy blogerskiej. Uważa też, że na wybiegu powinny prezentować się młodsze od niej dziewczęta.

– Ja już nie nadaję się na modelkę, mój czas już minął. Blog modowy to jest to co kocham, moda, fashion to jestem ja, a modelka absolutnie nie – mówi Magdalena Antosiewicz.

Na blogu o nazwie Thirty Fashion Magdalena Antosiewicz pisze dla wszystkich kobiet, przede wszystkim jednak dla swoich rówieśniczek, a więc pań po 30. roku życia. Blogerka nigdy nie ukrywała swojej daty urodzenia, a wiek nie stanowi dla niej problemu. Uważa go nawet za atut - jej zdaniem przed 40. urodzinami kobiety są już w pełni ukształtowane psychicznie, wiedzą czego pragną od życia, często mają dorosłe dzieci i czas, by zadbać o własny rozwój.

– 40 lat to piękny wiek dla kobiety i mam wrażenie prowadząc swojego bloga, że bardzo dużo kobiet dba w tym wieku o siebie i chce pięknie wyglądać. To ten czas, gdzie wspaniale się czujemy – mówi Magdalena Antosiewicz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.