Newsy

Joanna Moro, Ewa Minge i Maria Czubaszek Osobowościami Roku 2014

2014-03-25  |  11:00
Mówi:Mariusz Pujszo (reżyser)
Anna Popek (dziennikarka)
Łukasz Jemioł (projektant)
Joanna Moro (aktorka)
Ewa Minge (projektantka)
Gabriela Antczak (dyrektor do spraw marketingu Firmy Kupiec)
Mariusz Gazda (prezes Skok Wołomin)
  • MP4
    Maria Czubaszek, Joanna Moro, Ewa Minge, a także Wittchen, „Pytanie na śniadanie” oraz agencja informacyjna Newseria zostali laureatami prestiżowej nagrody Osobowości i Sukcesy Roku 2014. Organizatorem gali był Mariusz Pujszo.

    Nagroda „Osobowości Roku“ przyznawana jest w kategorii polityka, nauka, kultura, biznes, medycyna i sport. Organizatorzy wyróżniają osoby, które bez względu na przeciwności wytrwale dążą do wyznaczonego celu. W tym roku za największą osobowość telewizyjną uznano Marię Czubaszek, zaś w kategorii aktorskiej triumfowały Joanna Moro i Karolina Gorczyca.  Wśród laureatów znaleźli się również m.in. projektant Łukasz Jemioł, Ewa Błaszczyk, Poparzeni Kawą Trzy, Diablo Włodarczyk, Ewa Minge oraz prezydent Lech Wałęsa.

    Zawsze się zastanawiałem, dlaczego w Polsce ciekawe, barwne osobowości się niszczy, a nie nagradza. Przecież na całym świecie jest tak, że to osobowości kreują. To osobowości rozwijają. To osobowości pchają cywilizację do przodu. Einstein był niesamowitą osobowością, Leonardo Da Vinci, każdy z nich był niesamowitą osobowością. I te osobowości trzeba pielęgnować, trzeba je pokazywać, trzeba ludziom dawać do zrozumienia, zobacz, warto być kreatywnym, ciekawym, innym – mówi Mariusz Pujszo agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    W kategorii „Sukces Roku” wyróżniony został m.in. program „Pytanie na śniadanie” TVP2.

    Jesteśmy bardzo szczęśliwi, rzadko dostajemy takie materialne wyrazy uznania. Zazwyczaj w telewizji sukces mierzy się oglądalnością, czymś bardzo wirtualnym i trochę „nienamacalnym”. A tutaj jest statuetka, będzie stała w naszym studio, będziemy na nią patrzeć, będzie dla nas motywacją. Bo czasem taka mała zachęta znacznie więcej daje niż tysiące ostrzeżeń. Potraktujemy to jako dobry znak na ten 2014 rok – mówi Anna Popek, jedna z prowadzących programu „Pytanie na śniadanie”.

    Łukasz Jemioł otrzymał nagrodę Osobowości Roku w kategorii projektant. Odbierając nagrodę, designer nie krył wzruszenia. – Nie wiem, czym sobie zasłużyłem. Chyba tym, że po prostu rzetelnie pracuję – mówi projektant.

    Za największą osobowość aktorską została uznana Joanna Moro, która podbiła serca Polaków rolą Anny German w serialu TVP opowiadającym o życiu artystki. – Na pewno każda nagroda cieszy i dodaje energii do działania. Dzięki temu mamy wrażenie, że to, co robimy jest komuś potrzebne – mówi aktorka.

    Projektantka mody Ewa Minge została nagrodzona za promocję Polski za granicą. Jej projekty są regularnie prezentowane na najważniejszych pokazach mody na świecie.

    Każda nagroda, każde wyróżnienie jest dla mnie świętem. Bardzo szanuję, jeżeli jestem dostrzegana, wyróżniana, zauważana, to znaczy, że moja praca, to, co robię, nie jest postrzegane jako coś pustego, tylko coś wartościowego. Powiem szczerze, mam tych nagród dość sporo, ale każda nowa, najdrobniejsza nagroda, jakiś wyraz sympatii od ludzi jest dla mnie bardzo cenny i bardzo ważny – ocenia Ewa Minge.

    Dla Gabrieli Antczak, Dyrektor marketingu firmy Kupiec, producenta kasz, wyróżnionej w plebiscycie „Sukces Roku”, nagroda jest świadectwem zmian, jakie zachodzą w podejściu Polaków do kwestii zdrowia.

    To jest oczywiście ogromne wyróżnienie. To bardzo przyjemne, że nasze działania są zauważane i doceniane. Kupiec ma misję promowania zdrowego stylu życia, a ta nagroda pokazuje, że Polacy zaczynają coraz bardziej dbać o własne zdrowie – ocenia Gabriela Antczak.

    Jest to dla mnie szczególna nagroda, ponieważ określa ona tak osobistą cechę, jak osobowość. Znalazłem się w zaszczytnym gronie przez czyjąś – mam nadzieję – obiektywną decyzję. Jest to wyzwanie na przyszłość – dodaje  laureat nagrody Osobowość Roku w kategorii biznes Mariusz Gazda, prezes Skok Wołomin.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Teatr

    Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

    Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

    Media

    Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

    Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

    Firma

    Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

    Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.