Newsy

Blogi z modą dziecięcą coraz bardziej popularne w Polsce

2014-03-31  |  06:10
Rynek odzieży dziecięcej rozwija się dynamicznie, a rodzice coraz chętnie wydają pieniądze na ubrania dla dzieci. Chcą je ubierać stylowo i zgodnie z wyznacznikami mody dziecięcej. Szukają inspiracji na blogach z modą dziecięcą, których w sieci pojawia się coraz więcej.

Rodzicom, którzy chcą, aby ich dzieci wyglądały modnie, trudno odnaleźć się w bogatej ofercie odzieży dziecięcej. Pomysłów na stylowy ubiór coraz częściej szukają na blogach z modą dziecięcą, których w sieci powstaje coraz więcej.  Na świecie modowy blog ma m.in. 3-letnia Harper Seven Beckham, córka Victorii i Davida Beckhamów. Modową stronę ma również Suri Cruise, córka Katie Holmes i Toma Cruise’a. Blogerzy podkreślają jednak, że nie należy ślepo naśladować trendów. Najważniejsza jest wygoda i komfort dziecka.

Strój nie może krępować ruchów, musi być wygodny. Dbajmy też o jakość ubrań, czyli warto spojrzeć na metkę, z czego on jest wykonany, czy nie są to sztuczne materiały. Dziecko powinno być też ubrane stosownie do okazji i sytuacji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Helena Pomarańska-Woźniak, autorka bloga Lilylife.pl.

Blogerka w stylizacjach dziecięcych, które prezentuje na swojej stronie, kieruje się również zasadą „mniej znaczy więcej”. Zachęca rodziców, żeby nie przesadzali z kolorami i dokonywali przemyślanych zakupów.

–  Najlepiej zachować minimalizm. Wybieramy proste formy, jeden akcent kolorystyczny, który gra pierwsze skrzypce. Możemy bawić się modą, bo wszystko jest dozwolone. Tylko należy zachować umiar, żeby to nie było przebranie a ubranie – mówi Pomarańska-Woźniak.

Wielu blogerów i znawców mody zachęca, aby łamać stereotypy i niekoniecznie dziewczynki ubierać na różowo, a chłopców na niebiesko. Część osób twierdzi nawet, że ubieranie dzieci w takich kolorach już dawno wyszło z mody, a wręcz jest synonimem złego gustu.

Polskie blogi z modą dziecięcą można znaleźć m.in. na stronach: www.bobofashion.pl, www. kaszkazmlekiem.wordpress.com, www. szafeczka.com, www. ladygugu.pl czy www.olivkablog.pl.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.