Newsy

Anna Wendzikowska: dzięki ubraniom polskich projektantów możemy za granicą wyglądać oryginalnie

2016-01-13  |  06:55

Dziennikarka lubi ubrania polskich projektantów. Twierdzi, że kupując je, wspiera rodzimą modę, a podczas zagranicznych wyjazdów zawsze wygląda oryginalnie. Anna Wendzikowska jest też zwolenniczką noszenia starych, odnowionych futer. W ten sposób unika się zabijania zwierząt, a jednocześnie nie kupuje sztucznych, nieekologicznych okryć.

Anna Wendzikowska swój styl ubierania określa jako delikatny, oryginalny i kobiecy. Przy wyborze ubrań kieruje się przede wszystkim jakością i dokładnością wykonania oraz estetyką. Nie ukrywa, że chętnie sięga po ubrania znanych projektantów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Nie należy bowiem do osób, które rodzimą modę uważają za gorszą od zachodniej.

– Uważam, że z patriotyzmu wypadałoby wspierać lokalne marki. Też dlatego, że jeżdżąc gdzieś w świat, możemy być dzięki temu bardziej oryginalni i mieć poczucie, że promujemy swoich – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka nie jest natomiast zwolenniczką noszenia naturalnych futer, sprzeciwia się bowiem zabijaniu zwierząt. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, że futra sztuczne są nieekologiczne rozkładają się bowiem znacznie dłużej niż naturalne.

– Lubię futra prawdziwe, ale vintage, czyli np. po babci albo z second handu, które i tak już powstały, i tak już są i można im dać drugie życie – mówi Anna Wendzikowska.

Aby śledzić modowe trendy, dziennikarka chętnie bywa na pokazach, zarówno znanych projektantów, jak i popularnych sieciówek. W ostatnim czasie gościła m.in. na pokazach Łukasza Jemioła, Bizuu, Paprocki & Brzozowski i Top Secret. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.