Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-26Halupczok i Domoteka łączą siły
Halupczok i Domoteka łączą siły
22 marca w warszawskim Centrum Designu Domoteka otworzył się nowy salon marki Halupczok. W lokalu polskiej marki klienci będą mogli znaleźć zarówno ekskluzywne kolekcje z oferty Halupczok.
2024-03-2610 zdjęć i jedna “emocJA” - wystawa fotografii wspiera walkę z depresją
10 zdjęć i jedna “emocJA” - wystawa fotografii wspiera walkę z depresją
Od kilku dni w Krakowie trwa poświęcona modzie, sztuce i fotografii wystawa „emocJA”. Wszystkiemu przyświeca charytatywny cel, a jest nim walka z depresją.
2024-03-26UDANY PRZEPIS NA WIELKANOC OD KRESTO
UDANY PRZEPIS NA WIELKANOC OD KRESTO
Nie ma świąt bez wypieków, a wypieków bez bakalii. Jaki jest sekret smaku mazurków, makowców, bab i serników?
2024-03-26Risotto z cukinią i zielonym groszkiem
Risotto z cukinią i zielonym groszkiem
Risotto z cukinią i zielonym groszkiem to kremowe, wiosenne danie pełne świeżości, koloru i smaku! Proste w przygotowaniu, łączy w sobie delikatny ryż arborio z soczystą cukinią i słodkim groszkiem, tworząc idealne połączenie na każdą okazję.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.