Mówi: | Teresa Rosati |
Funkcja: | projektantka mody |
Teresa Rosati otwiera wspólny salon z marką Lagerfeld
Teresa Rosati dołączy do prestiżowego grona projektantów mody, którzy będą mieć swój butik w warszawskim MODO Centrum. Projektantka podkreśla, że nie trzeba było jej długo przekonywać, żeby otworzyła salon w tym miejscu. Decyzję podjęła błyskawicznie. Butik będzie dzielić z marką Lagerfeld.
Na otwarcie butiku trzeba jeszcze poczekać kilka miesięcy. Na razie trwają prace budowlano-wykończeniowe.
– Myślę, że to będzie bardzo ważne miejsce związane z modą w Warszawie, ponieważ skupia wiele wspaniałych marek. Będzie aleja projektantów, zarówno tych już uznanych, jak i tych mniej znanych, ale jednak ze świetnymi kolekcjami. Na pewno będzie to bardzo ciekawe miejsce dla osób lubiących modę, dla osób poszukujących ciekawych kolekcji, duża różnorodność – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Teresa Rosati, projektantka mody.
Zdaniem Rosati dużym atutem MODO Centrum jest to, że nie będzie tutaj sklepów sieciowych. Klienci przychodzą więc nie po to, by kupić cokolwiek, ale w poszukiwaniu oryginalnych ubrań uszytych w profesjonalnych pracowniach.
– Decyzję o otwarciu swojego salonu w tym miejscu podjęłam stosunkowo szybko, długo się nie zastanawiałam. Tu będzie ponad 300 butików wielu wspaniałych marek, ale będzie też aleja polskich projektantów. I to zaważyło na tym, żeby ten salon otworzyć w tym może trochę do tej pory niedocenianym miejscu Warszawy. Myślę, że to miejsce przekona klientów bardziej wymagających, którzy cenią sobie kolekcje indywidualne, autorskie – przyznaje Teresa Rosati.
Przez 10 lat Teresa Rosati miała salon w Galerii Mokotów. MODO Centrum mieści się w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 22. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi 16 tys. m2.
– Będę miała salon razem z Lagerfeldem, z modą męską, z którą już byłam związana w ciągu ostatnich 2 lat. W alei projektantów będę w sąsiedztwie takich projektantów, jak Łukasz Jemioł czy Ewa Minge. Każdy z projektantów prezentuje różne kolekcje. I te prêt-à-porter, i te bardziej takie haute couture, i na różne okazje, i sportowe, i codzienne, i tak jak w moim przypadku koktajlowe, wieczorowe – tłumaczy Teresa Rosati.
Projektantka przez lata wypracowała swój własny styl. Bierze udział zarówno w polskich, jak i zagranicznych pokazach mody. Działa pod szyldem Studio Mody Teresa Rosati.
– Wyspecjalizowałam się w modzie koktajlowej, wizytowej, wieczorowej, galowej, to są bardzo zbliżone kategorie, ale jednak każda z nich ma swój dress code, stąd drobne różnice. Obejmują one dwie linie: linię klasyczną dla kobiet w każdym wieku oraz linię młodzieżową „For Weronika”. Będzie też kontynuacja kolekcji bardzo kobiecych, ze znakomitych tkanin, głównie naturalnych, w rozmaitej kolorystyce – dodaje Teresa Rosati.
Czytaj także
- 2024-04-18: Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
- 2024-04-09: Sądy w Polsce nadużywają tymczasowego aresztowania. W wielu przypadkach mógłby go zastąpić areszt domowy
- 2024-03-29: Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
- 2024-04-05: Dostęp do badań profilaktycznych i skutecznych terapii największymi wyzwaniami systemu ochrony zdrowia. Polska prezydencja w UE może być okazją do zmian w tym zakresie
- 2024-04-02: Marta Wiśniewska: Otwieram kolejne filie mojej szkoły tańca. Cieszę się, że pomagają mi w tym moje dzieci
- 2024-02-20: Maja Sablewska: Odsunęłam się od świata show-biznesowo-plotkarskiego. Już nic mnie nie rozprasza w drodze do celu
- 2024-02-12: System grantowy w zapaści. Szans na dofinansowanie nie ma 90 proc. projektów badawczych kierowanych do Narodowego Centrum Nauki
- 2024-01-22: Sektor powierzchni handlowych zdominowany przez małe obiekty. Do 2026 roku nie otworzy się żadna nowa, duża galeria
- 2024-02-05: Ewa Chodakowska: W lutym startujemy z bardzo dużym projektem, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie dwa lata. Dodatkowo trwa remont apartamentu w Warszawie i domu w Grecji
- 2024-01-10: Ewa Minge: W moich książkach pokazuję, jak tworzy się celebrytów. Właściciele farm hodujących takie postaci zarabiają potężne pieniądze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.