Mówi: | Aniela Bogusz Ada Bogusz |
Firma: | Siostry Fitdevangel |
Siostry Bogusz projektują własną linię ubrań. Będzie słodka i seksowna
W naszych ciuchach dziewczyny będą się czuć jak królowe – zapowiadają siostry Bogusz, które są w trakcie projektowania swojej pierwszej linii odzieżowej. W planach mają dwie kolekcje, będą one przeznaczone dla dwóch różnych typów osobowości. Siostry zapowiadają, że ich projekty będą słodkie i seksowne. Premiera kolekcji jeszcze w tym roku.
Aniela i Ada Bogusz zdobywają coraz większą popularność jako blogerki fitnessowe. Siostry prowadzą bloga poświęconego zdrowemu stylowi życia oraz kanał na YouTube. Twierdzą, że pomysł na własną linię ubrań wyszedł właśnie od czytelniczek ich bloga, są więc pewne, że na ich projekty jest duży popyt. Aniela i Ada, promujące się jako Siostry FitDevAngel, chcą produkować odzież pod konkretną grupę odbiorców, dlatego poprzez bloga pytały swoje czytelniczki, jakie noszą rozmiary.
– Skoro osoby bardzo chłoną naszą motywację, to chcemy ją przenieść na produkty codziennego użytku, czyli stworzyć własną kolekcję ubrań, żeby dziewczyny mogły nosić i mieć nas przy sercu cały czas. Gwarantuję, że jak założą naszą bluzeczkę czy jakikolwiek nasz ciuch, to poczują tę energię i będą się czuć jak królowe, idąc po ulicy – mówi Aniela Bogusz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Na początku siostry Bogusz mają w planach dwie kolekcje. Linia Devil ma być bardziej ognista i zwariowana, a Angel – stonowana i kolorowa. Dwie zupełnie inne linie ubrań odpowiadają charakterom obu sióstr – obdarzona niezwykle żywą osobowością Aniela mówi o sobie „seksi diablica”, spokojniejsza Ada to „seksi aniołek”.
– Będzie słodko i seksownie – zapowiada Ada Bogusz.
– W obu kolekcjach będzie seksownie, natomiast w mojej będzie odważnie, a u Ady, tak mi się wydaje, będzie kolorowo – dodaje Aniela Bogusz.
Siostry Bogusz chcą, aby ich projekty wyróżniały się na polskim rynku modowym. Stawiają jednak nie tylko na oryginalne fasony, lecz przede wszystkim na jakość wykonania. Produkcją ubrań zajmie się firma narzeczonego Anieli, co ma gwarantować wysoką jakość.
– Teraz jest bardzo dużo masowej produkcji. Są ubrania niekoniecznie jakościowo dobre, nadruki bardzo szybko się niszczą. Już mamy dosyć tych tandetnych, tanich ciuchów. Chcemy, żeby to było jakościowo bardzo dobre i przede wszystkim oryginalne – mówi Aniela Bogusz.
Premiera kolekcji planowana jest na jesień tego roku. Siostry zamierzają zalać nią całą Polskę.
Czytaj także
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-19: Cykl życia ubrań jest coraz krótszy. Nosimy je raptem kilka razy, a potem większość trafia do śmieci
- 2024-01-12: Każdy Europejczyk kupuje co roku średnio 26 kg ubrań, a 11 kg się pozbywa. Tylko część trafia do obiegu wtórnego lub recyklingu
- 2023-10-11: Qczaj: Kobiety dojrzałe piszą do mnie, że czują się niewidzialne. Pora je ukochać i zaopiekować się nimi
- 2023-10-26: Joanna Przetakiewicz-Rooyens: Polacy coraz bardziej kochają modę vintage i rzeczy używane. Nie krępujemy się tego, że na kolejnym evencie jesteśmy w tej samej sukience
- 2023-10-05: Joanna Przetakiewicz-Rooyens: Ekologiczna moda to w tym momencie iluzja. Klienci często są wprowadzani w błąd
- 2023-05-23: Branża modowa coraz bardziej ekologiczna. Zmiany w coraz większym stopniu wymuszają sami konsumenci
- 2023-03-31: Joanna Jędrzejczyk: Podjęłam naukę w szkole biznesowej. Chcę zdobyć fachową wiedzę, by rozwijać swoją firmę
- 2022-11-10: Ada Fijał: Produkuję na Instagrama serial o kobietach poszukujących miłości przez aplikacje randkowe. Chętnie poprowadziłabym program w telewizji
- 2021-12-30: W modzie coraz silniejszy trend eko. W tym sezonie trendem jest założenie sukienki sylwestrowej z poprzedniego roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.