Newsy

Marta Szulawiak („Top Model”): prowadziłam podwójne życie, musiałam się ukrywać

2014-07-30  |  07:20
Marta Szulawiak, uczestniczka pierwszej edycji programu „Top Model”, od początku swojej medialnej kariery nie ukrywała, że tańczyła w klubie go-go, choć nie był to dla niej powód do dumy. Zdecydowała się jednak na tę pracę z powodu złej sytuacji finansowej swojej rodziny – musiała utrzymać chorą mamę i młodszą siostrę. W dzień starała się normalnie pracować i studiować, a nocą tańczyła w klubie. Teraz kończy zdjęcia do nowego programu o kulisach polskiego seksbiznesu, w którym występuje w roli prowadzącej.

Praca w nocnym klubie to nie tylko łatwe pieniądze, lecz także różnego rodzaju pokusy, jak alkohol i narkotyki. Marta Szulawiak, idąc do pracy w nocnym klubie, miała przed sobą jasny cel i nie szukała dodatkowych atrakcji. Dzięki temu udało jej się zrealizować swoje marzenia i zacząć nowe życie.

Na początku pracowałam jako tancerka erotyczna, później byłam również menedżerką takiego klubu, więc znam zaplecze i wiem, jak dziewczyny, w szczególności młode, reagują na pieniądze. Wiem, co się dzieje potem z życiem takiej dziewczyny, która wpada w sidła i nie potrafi sobie z tym poradzić. Przyszłam do pracy w klubie z konkretnym celem. Po prostu wiedziałam, że muszę zarobić określoną kwotę, żeby spłacić kredyty. Nie poszłam tam, aby poimprezować. „Top Model” pozwoliło mi zmienić moje życie. Dostałam się do programu, później poznałam mojego męża, mam dwójkę fantastycznych dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Szulawiak, prowadząca program „Seks – kup teraz” w stacji TLC.

Na początku Marta Szulawiak została zatrudniona w nocnym klubie w charakterze hostessy, która umila czas gościom. Szybko jednak zdecydowała się spróbować swoich sił jako tancerka, gdyż wiązało się to z wyższym wynagrodzeniem, które w ówczesnym czasie miało dla niej ogromne znaczenie. Swoje doświadczenia taneczne wykorzystała po programie „Top Model”, zakładając szkołę pole dance.

Wybrałam taniec, bo to była szybsza kasa. Postanowiłam, że zatańczę i jakoś to już później było. Najtrudniejsze było dla mnie to, że prowadziłam podwójne życie. W ciągu dnia pracowałam normalnie jako account manager w agencji badawczej, w nocy pracowałam jako tancerka w klubie nocnym. Najtrudniejsze było to, że musiałam się ukrywać. O tym, że tutaj pracuję, wiedziały raptem 3 osoby. Na szczęście nie zdarzyło się tak, że ktoś znajomy przyszedł do klubu. Chociaż szczerze mówiąc przez jakiś czas bardzo uważałam. Po prostu przyglądałam się, kto nadchodzi i miałam nadzieję, że to nikt znajomy, inaczej bym się przecież spaliła ze wstydu – opowiada Marta Szulawiak.

Marta Szulawiak wzbudziła medialne zainteresowanie w pierwszej edycji programu „Top Model. Zostań modelką”, przyznając się do pracy w nocnym klubie. Dzięki programowi udało jej się skończyć z nocnym życiem, poprawić swoją sytuację finansową i założyć rodzinę. Przez chwilę było też o niej głośno podczas wyborów parlamentarnych w 2011 roku, kiedy to kandydowała z ramienia SLD. Obecnie zaangażowana jest w nowy projekt – poprowadzi nowy program odkrywający kulisy seksbiznesu w Polsce.  Program „Seks – kup teraz” będzie można oglądać od 20 sierpnia na antenie TLC o godzinie 22:00.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.