Newsy

Marcel Sabat: projektowanie ubrań daje mi możliwość rozwoju i poznawania nowych ludzi

2016-09-21  |  07:00

Aktor rozwija własną markę odzieżową. Twierdzi, że projektowanie mody daje mu możliwość rozwoju zawodowego i poznawania nowych ludzi. Sam prowadzi swoją firmę, oprócz projektowania zajmuje się rachunkami, a nawet pakowaniem zakupionych przez internautów modeli.

Marcel Sabat nie narzeka na brak propozycji zawodowych. Gra w serialu TVP „Komisja morderstw”, przygotowuje się do roli w filmie „Kamerdyner” Filipa Bajona, występuje także w spektaklu „Miłość i polityka” na deskach Teatru Kamienica. Od 2015 roku prowadzi także własną firmę odzieżową. Twierdzi, że lubi robić w życiu jak najwięcej, cierpi na permanentny niedosyt nowych wyzwań i nie cierpi nudy.

– Nuda rozleniwia, wszyscy o tym wiemy. Każdy z nas po to pracuje, żeby kiedyś sobie mógł powiedzieć, że okej, nie przeleżałem swojego życia, tylko coś zrobiłem – mówi Marcel Sabat agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor twierdzi, że od wielu lat interesował się modą, a wiosną 2015 roku postanowił przekształcić tę pasję w kolejne wyzwanie zawodowe. Sam projektuje oferowane przez markę Marcel Sabat modele, uszycie ich zleca natomiast profesjonalnej krawcowej, nie ma bowiem umiejętności w tym zakresie.

– Dla mnie to też jest jakieś nowe przeżycie. To daje mi cały czas możliwość rozwoju, poznawania nowych ludzi mówi Marcel Sabat.

Gwiazdor „Kamieni na szaniec” zdecydował się na firmę jednoosobową, bez wspólnika. Współpracuje z fotografem i modelkami, jednak organizacja działalności firmy to wyłącznie jego zadanie.

– Wypełniam wszystkie te faktury, pakuję, a w międzyczasie się uczę tekstów na pamięć, gdzieś idę do teatru, spotykam się ze znajomymi, uwielbiam sobie ten czas jakoś umilać, żeby tego czasu było coraz mniej, ale żeby więcej robić w swoim życiu – mówi Marcel Sabat.

W ofercie marki aktora znajdują się ubrania basicowe, uszyte głównie z dzianiny, m.in. spodnie, kurtki typu bomber, oversize’owe koszule i tuniki, T-shirty, a także dodatki: czapki, plecaki, i worki. Modele te można kupić za pośrednictwem strony internetowej prowadzonej przez Marcela Sabata w tym celu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.