Mówi: | Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) |
Funkcja: | blogerka modowa, felietonistka w Onet Autorzy |
Macademian Girl: Monika Olejnik jest niesamowita. Uwielbiam jej nieszablonowe podejście do mody
W każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie – twierdzi Macademian Girl. Za odwagę w kreowaniu własnego wizerunku blogerka ceni Monikę Olejnik, która nie boi się mody i nie przejmuje się opiniami innych. Macademian Girl chciałaby, aby każda kobieta była tak kolorowa i miała tak nieszablonowe podejście do wieku i mody, jak gwiazda TVN i Radia Zet.
Macademian Girl uważa, że prawdziwy styl nie ma wieku, a modą może się bawić każdy. Nie zgadza się z opinią niektórych stylistów, że w miarę upływu lat kobiety powinny rezygnować z awangardowych stylizacji na rzecz bardziej stonowanego wizerunku. Za przykład podaje 93-letnią Iris Apfel, amerykańską bizneswoman i ikonę stylu, znaną z ekstrawaganckich stylizacji, zamiłowania do ogromnych okularów oraz krwistoczerwonych paznokci i ust.
– To są takie przykłady, które pokazują, że wiek nie ma znaczenia. Styl jest czymś, co jest zawsze i co będzie się przejawiało przez całe nasze życie, dlatego trzeba go kultywować, pielęgnować i nie przejmować się, że nam stuka ósemka z przodu, dziewiątka czy w niektórych przypadkach nawet setka. Życzę tego każdemu, żeby był kolorowy do ostatnich swoich dni – mówi Macademian Girl w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Blogerka uwielbia także Monikę Olejnik, nie tylko za jej dziennikarską inteligencję, lecz także za niepowtarzalny styl. Śledzi wszystkie jej stylizacje, zarówno te, w których dziennikarka pokazuje się na czerwonym dywanie, jak i te z telewizyjnego studia. Zdaniem Macademian Girl gwiazda TVN i Radia Zet zawsze prezentuje się rewelacyjnie i pokazuje, że w każdym wieku można wyglądać modnie i oryginalnie.
– Ona uprawia dosyć poważany w Polsce zawód, a jednocześnie pokazuje, że moda jest obecna w życiu każdego z nas i to nie ma związku z zawodem, który wykonujemy, tylko to po prostu jest, albo w naszej osobie, albo nie, i u niej to zdecydowanie jest. Jest niesamowita, uwielbiam jej kolorowe i takie nieszablonowe podejście. Ona się ani nie boi mody, ani nie przejmuje się tym, co mówią ludzie – mówi Macademian Girl.
Wśród większości stylistów Monika Olejnik cieszy się opinią osoby zawsze doskonale ubranej. Zdarzają się jednak również bardzo krytyczne recenzje jej stylizacji. Zdaniem Macademian Girl osoby o awangardowym stylu zawsze będą wzbudzać skrajne emocje. Przyznaje, że sama wielokrotnie odczuła brak akceptacji i zrozumienia swojego stylu ubierania.
– Jeżeli robimy coś, co nie jest mainstreamowe i co nie odpowiada gustowi 80 proc. ludzi, którzy to oglądają, to trudno oczekiwać, że spotka się to z aplauzem. Natomiast jest to potrzebne i na świecie też tak jest. Na świecie ludzie, którzy mają niezwykły styl, zawsze się spotykają z bardzo różnymi opiniami. Ale myślę, że Monika Olejnik jest taką postacią, która naprawdę z przyjmowaniem krytyki nie ma żadnego problemu, bo ona robi swoje i wie, co robi – mówi Macademian Girl.
Czytaj także
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
- 2024-03-28: Monika Richardson: Co roku na święta organizujemy zjazd rodzinny w pięknym dworku w Wielkopolsce. Do śniadania wielkanocnego siada 40 osób
- 2024-04-10: Monika Richardson: Zdecydowałam się sprzedać samochód i nie kupować nowego. Naprawa po ostatniej drobnej stłuczce kosztowała ponad 60 tys. zł
- 2024-04-23: Monika Richardson: Martwi mnie globalne ocieplenie klimatu. Zastanawiam się, jaki świat szykujemy dla naszych wnuków
- 2024-02-01: Monika Richardson: Jurek Owsiak to niezwykle szlachetny człowiek, który nikogo nie udaje. A to ważne w tym zalewie sztucznych influencero-celebrytów
- 2024-01-25: Monika Richardson: Każdego roku wspieram Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kiedyś przeznaczyłam na licytację swoją suknię ślubną, teraz proponuję wspólne zwiedzanie Szkocji
- 2024-03-11: Monika Richardson: Po 25 latach pracy w telewizji niełatwo było mi zmienić zawód. Teraz jestem nauczycielką języków obcych i uczę nawet polskiego uchodźców z Ukrainy
- 2024-02-14: Monika Richardson: Styl zarządzania własnym biznesem to skomplikowana sprawa. Mój styl jest partnerski – nie na kumpelę, ale i nie na złą babę czy żmiję
- 2024-02-07: Monika Richardson: Jeżeli miałabym wracać do telewizji, to tylko do mediów publicznych. W TVP panuje jednak większy chaos, niż zakładałam, i brakuje strategii wprowadzania zmian
- 2024-01-15: Monika Miller: Źle reaguję na stres, różne spiny i agresję. Te wszystkie dramy sprawiały, że dwa razy chciałam zrezygnować z programu „Królowa przetrwania”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
W „Liście Schindlera” Tomasz Dedek wcielił się w rolę gestapowca. Niestety wątek z jego udziałem został wycięty z filmu. Mimo wszystko aktor cieszy się, że dane mu było współpracować ze Stevenem Spielbergiem, bo to dla niego prawdziwy wirtuoz kina, którego podziwia od wielu lat. Jak wspomina, na planie wiele wymagał, ale nie tworzył niepotrzebnych barier i nie dystansował się, natomiast był niezwykle otwarty i życzliwy.
Gwiazdy
Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały
Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.