Newsy

Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs Beauty już wkrótce w Polsce

2014-12-09  |  06:40

Marc Jacobs Beauty to ponad 150 nowatorskich produktów do makijażu. Wśród nich znalazły się zarówno kosmetyki dla kobiet, jak i dla mężczyzn, m.in. korektor korygujący niedoskonałości skóry i usuwający oznaki nieprzespanej nocy. Po blisko roku od debiutu na rynku amerykańskim kosmetyki kolorowe Marc Jacobs trafią także na polski rynek.

Marc Jacobs to jeden z najbardziej znanych amerykańskich projektantów mody. Znany jest przede wszystkim z tego, że przy projektowaniu kolekcji nie kieruje się obowiązującymi trendami. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Perry Ellis Gold Thimble Award czy The Women’s Designer of the Year Award. Przez 16 lat pełnił funkcję dyrektora w domu mody Louis Vuitton. Jest również twórcą własnej linii ubrań Marc Jacobs oraz nieco tańszej kolekcji Marc by Marc Jacobs. Projektant z sukcesem wprowadził też na rynek kolekcję klasycznych, ponadczasowych zegarków oraz perfumy sygnowane swoim nazwiskiem. W 2013 roku Marc Jacobs we współpracy z siecią perfumerii Sephora stworzył linię kosmetyków do makijażu.

Marc Jacobs długo przygotowywał się do lansowania swojej pierwszej linii kosmetyków kolorowych. Miała ona swoją premierę na rynku amerykańskim, gdzie osiągnęła tak ogromnym sukcesem, że Europa musiała kilka miesięcy poczekać na pojawienie się tejże linii. Wielu projektantów marzy o tym, by oprócz kolekcji prêt-à-porter czy wręcz nawet haute couture również ich nazwiskiem były sygnowane kosmetyki. W przypadku Marca Jacobsa przygoda rozpoczęła się od perfum, a skończyła na kosmetykach kolorowych – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Oferta Marc Jacobs Beauty obejmuje 157 produktów, w tym zarówno nowatorskich kosmetyków, jak i ekskluzywnych pędzli do makijażu. Wśród kosmetyków kolorowych znalazły się m.in. dwa rodzaje podkładów, lakiery do paznokci, cienie do powiek, pudry, eyelinery i tusze, zmywane tylko przy pomocy ciepłej wody. Marc Jacobs oferuje także aż trzy produkty do makijażu przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Są to preparat do makijażu brwi, korektor i balsam do ust. Marc Jacobs przyznał, że przy tworzeniu linii do makijażu inspirowała go idea przeistaczania się w osobę, którą chciałoby się być.

– Kosmetyki sygnowane nazwiskiem wielkiego projektanta po pierwsze budzą ciekawość i z tego względu po raz pierwszy sięgają po nie konsumentki. Natomiast linia kosmetyków kolorowych stanowi też przedsmak przygody z wielką modą. Mogę marzyć o torbie Marca Jacobsa, ale najpierw mogę nałożyć szminkę sygnowaną jego nazwiskiem i rozpocząć w ten sposób przygodę z wielkim projektantem – mówi Sergiusz Osmański.

Kosmetyki do makijażu Marc Jacobs już wkrótce będą dostępne także w Polsce, wyłącznie w sieci Sephora. To już kolejna znana marka, która pojawi się w ofercie perfumerii, po takich, jak Jimmy Choo, Diane von Furstenberg i Fred Farrugia. Sephora chce bowiem dawać swoim klientkom kosmetyki nie tylko bardzo dobre jakościowo, lecz także przyciągające ich uwagę ze względu na koneksje ze światem wielkiej mody czy luksusu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne

Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.