Newsy

Karolina Gilon („Miłość na bogato”): hejterzy nakręcają moją karierę

2014-07-29  |  07:10

Karolina Gilon, aktorka serialu Viva Polska „Miłość na bogato”, pojawiła się na okładce lipcowego wydania magazynu CKM. Wywołało to duże zainteresowanie mediów i falę komentarzy, również tych negatywnych. Gilon uważa jednak, że dzięki ich autorom jej kariera nabiera rozpędu.

Odważna sesja zdjęciowa przysporzyła modelce kolejnych antyfanów. Jak twierdzi Karolina Gilon, zupełnie nie przejmuje się krytyką. Traktuje ją jako potwierdzenie tego, że zmierza w dobrym kierunku.

Myślę, że gdybym nie miała hejterów, to zastanawiałabym się, gdzie zrobiłam błąd – przekonuje gwiazda w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. – Wszystkich moich hejterów pozdrawiam, bo dzięki nim ta machina się nakręca.

Gilon skupia się na tym, co do powiedzenia mają jej najbliżsi – rodzina i znajomi, a ci okazują jej wsparcie w kreatywny sposób. Zdanie osób postronnych nie wpływa na samopoczucie aktorki.

 – Najbardziej zależy mi na komentarzach moich bliskich, ludzi, których znam, którzy mają dla mnie znaczenie w moim życiu, którzy są w stanie w nie ingerować, a ludzie obcy, którzy wypowiadali się na mój temat, zupełnie nic mi nie robią – mówi Karolina Gilon.

Współpraca z CKM poza komentarzami przynosi wymierne korzyści, takie jak liczne zaproszenia do kolejnych sesji. Aktorka ma nadzieję, że z czasem będzie ich jeszcze więcej.

Wiadomo, że to dopiero niedawno wyszło. Jeszcze mam miesiąc na to, żeby dotarło to do szerszej publiczności, ale jak najbardziej już odzew jest – dodaje.

Serial „Miłość na bogato” stacji Viva Polska doczekał się już emisji dwóch sezonów. Pierwszy był internetowym hitem – liczba osób oglądających odcinek przekraczała 350 tysięcy. Odcinki kolejnej serii nie powtórzyły tego wyniku, kiedy zaprzestano emisji online.

Więcej na temat
Gwiazdy Karolina Gilon („Miłość na bogato”) otrzymała propozycję nagiej sesji zdjęciowej Wszystkie newsy
2014-07-08 | 07:10

Karolina Gilon („Miłość na bogato”) otrzymała propozycję nagiej sesji zdjęciowej

Karolina Gilon nie wstydzi się swojego ciała i nie ma oporów przed pozowaniem do odważnych zdjęć, ale muszą one być w granicach dobrego smaku. Gwiazda „Miłości na
Gwiazdy Paweł z „Warsaw Shore”: Chciałbym nagrać płytę albo dostać własny program. Na razie zająłem się didżejką
2014-06-26 | 07:10

Paweł z „Warsaw Shore”: Chciałbym nagrać płytę albo dostać własny program. Na razie zająłem się didżejką

Paweł Cattaneo to jeden z bardziej barwnych uczestników reality-show „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, który obecny jest w nim od pierwszej edycji. Trudno mu samemu
Gwiazdy Karolina Gilon („Miłości na bogato”): mam wielki ubaw z tego, że ludzie piszą o mnie: „tłusty Gilon”
2014-05-19 | 07:00

Karolina Gilon („Miłości na bogato”): mam wielki ubaw z tego, że ludzie piszą o mnie: „tłusty Gilon”

Karolina Gilon doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w jej zawodzie wygląd i szczupła sylwetka mają duże znaczenie, dlatego, by zrzucić kilka zbędnych kilogramów,

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.