Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-26adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów
adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów
adidas Originals prezentuje swoją najnowszą kampanię, która kontynuuje odkrywanie kulturowego dziedzictwa marki i składa hołd subkulturom, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial są kluczowymi elementami ich wyrazistego stylu.
2024-03-26Co warto wiedzieć o perfekcyjnej tonizacji?
Co warto wiedzieć o perfekcyjnej tonizacji?
Tonizacja to jeden z filarów perfekcyjnie przeprowadzonego rytuału pielęgnacyjnego – i absolutne must-have. Tonizacja normalizuje pH, wspiera mikrobiom, ale to jeszcze nie wszystko. Dobrze dobrany tonik może regenerować skórę, koić i odżywiać.
2024-03-26VI Spotkania Sztuki Szlachectwa Europy Wschodniej w willi Villa Chiara w Città S
VI Spotkania Sztuki Szlachectwa Europy Wschodniej w willi Villa Chiara w Città S
Podczas VI Spotkania Sztuki Szlachectwa Europy Wschodniej w willi Villa Chiara w Città Sant'Angelo, wybitni przedstawiciele spotkali się, by promować dialog i wyróżnić osoby i instytucje za ich wkład w wartości kulturowe i terytorialne.
2024-03-26Nowa aranżacja strefy restauracyjnej w CH Focus
Nowa aranżacja strefy restauracyjnej w CH Focus
Nowa aranżacja strefy restauracyjnej w CH Focus

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.