Newsy

Ewa Kasprzyk: jeśli komuś przeszkadza widok mnie w prześwitującej bluzce, niech wyłączy telewizor

2016-02-12  |  06:55

Jeżeli mam ochotę założyć prześwitującą bluzkę, to to robię mówi Ewa Kasprzyk. Aktorka nie przejmuje się krytycznymi opiniami o koronkowej, odsłaniającej stanik sukience, jaką miała na sobie w jednym z programów telewizyjnych. Twierdzi, że na świecie kobiety w jej wieku bez skrępowania ubierają się barwnie, w Polsce natomiast nie ma przyzwolenie na oryginalność i swobodę.

Pod koniec stycznia Ewa Kasprzyk była gościem programu „Pytanie na Śniadanie” w TVP2. Aktorka miała na sobie dżinsową kurtkę oraz koronkową sukienkę, spod której prześwitywał stanik. Tę samą sukienkę włożyła dzień wcześniej na premierę spektaklu „Kto się boi Virginii Woolf?”, w której kreuje rolę Marthy. Kreacja spotkała się z krytyką ze strony niektórych portali lifestyle'owych oraz internautów. Ewa Kasprzyk twierdzi jednak, że nie zamierza się tłumaczyć ze swoich wyborów modowych, a tę konkretną stylizację uważa za bardzo udaną.

Jeżeli mam ochotę założyć prześwitującą bluzkę, to to robię, mnie to nie przeszkadza, jeżeli komuś to przeszkadza, to niech wyłączy telewizor albo niech nie kupuje gazet – mówi Ewa Kasprzyk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka w styczniu tego roku skończyła 59 lat. Zdaniem krytyków jej koronkowej kreacji kobiecie w tym wieku nie wypada eksponować ciała, na którym widać już upływ czasu. Gwiazda nie zgadza się jednak z tą opinią.

– Jeżeli uważałabym, że mi nie wypada, to bym po prostu ubierała się w golf i w długie spódnice, ale tak nie jest, a koronki są teraz bardzo modne – dodaje Ewa Kasprzyk.

Aktorka jest jedną z najodważniejszych polskich gwiazd niejednokrotnie pokazała, że nie przejmuje się wiekiem i z chęcią zakłada kreacje eksponujące biust lub nogi. Jej zdaniem należy przede wszystkim kochać siebie i nie przejmować się opiniami innych ludzi. Ewa Kasprzyk twierdzi, że właśnie w ten sposób żyją kobiety w Europie, w Polsce natomiast dojrzałym odmawia się prawa do zmysłowego i ekstrawaganckiego wyglądu.

Kobitki w moim wieku cieszą się życiem, ubierają się kolorowo, fantastycznie, a u nas cały czas nie ma przyzwolenia na swobodę, na inność, nawet co do stroju. Myślę jednak, że jest teraz taki trend, że jak się nie ma o czym pisać, to się pisze o jakichś głupotach. A to są głupoty – mówi Ewa Kasprzyk.

Czytaj także

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Teatr

Patronat Newserii

Muzyka

Zbigniew Wodecki: jako dziecko nie wiedziałem, że można robić coś innego w życiu poza graniem na jakimś instrumencie

Artysta ciężko znosi niepowodzenia. Za zawodową porażkę uznaje m.in. fakt, że jedna z jego płyt została dostrzeżona dopiero po 40 latach. Stara się jednak nie poddawać i zachowywać dystans do pracy zawodowej. Zbigniew Wodecki twierdzi, że nigdy nie wyobrażał sobie innej drogi życiowej niż muzyka, pochodzi bowiem z rodziny genetycznie od niej uzależnionej.

Zdrowie

Co roku o 40 proc. rośnie liczba nieszczepionych dzieci. Tymczasem szczepienia mogą ochronić także przed rakiem

Odsetek zaszczepionych osób w Polsce sięga 95 proc. Od kilku lat można jednak zaobserwować tendencję spadkową. Co roku o 40 proc. rośnie liczba nieszczepionych dzieci. Warto ufać lekarzom, a nie szamanom – przekonuje Jarosław Pinkas, wiceminister zdrowia i podkreśla, że to właśnie szczepieniom dzieci zawdzięczają zdrowie. Chronią one także dorosłych przed chorobami zakaźnymi, czy jak w przypadku szczepienia przeciwko HPV nowotworami.

Zakupy

Na prezent dla jednej osoby Polacy średnio wydadzą ok. 150 zł. Największe oblężenie sklepy przeżywają tuż przed świętami

Zakup świątecznych prezentów Polacy najczęściej zostawiają na ostatnią chwilę, a badania pokazują, że największe zyski sklepy stacjonarne i online odnotowują tuż przed samą Wigilią. Wygląda więc na to, że wszelkie kampanie reklamowe, które ruszają w listopadzie, nie do końca spełniają swoją rolę. Obok tradycyjnych prezentów, takich jak książka, płyta czy elektronika, coraz częściej pojawiają się te, w postaci niezwykłych przeżyć, jak skok ze spadochronem, lot szybowcem czy jazda off road.