Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-27Visa zaprasza klientów Nest Banku!
Visa zaprasza klientów Nest Banku!
Visa zaprasza klientów Nest Banku do przeżywania emocji w związku Igrzyskami Olimpijskimi Paryż 2024
2024-03-27Świętuj z HARIBO Międzynarodowy Dzień Żelków
Świętuj z HARIBO Międzynarodowy Dzień Żelków
Żelki to jedne z najpopularniejszych słodyczy na świecie. Nic więc dziwnego, że doczekały się swojego święta, które obchodzimy 28 marca.
2024-03-27Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie
Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie
W ofercie marki Eduscho z portfolio Tchibo, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku, znaleźć można najwyższej jakości kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne (instant).
2024-03-27Przed nami międzynarodowy dzień sera!
Przed nami międzynarodowy dzień sera!
Co wiesz o ukochanym na całym świecie przysmaku?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Żywienie

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.