Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-26Urządzamy ponadczasowe wnętrze w stylu quiet luxury
Urządzamy ponadczasowe wnętrze w stylu quiet luxury
„Pieniądze krzyczą, bogactwo szepcze” — to słynne powiedzenie może być definicją koncepcji quiet luxury. Trend, który zdominował wnętrza na całym świecie, stawia na jakość i ponadczasowe rozwiązania. Podpowiadamy, jak urządzić modne wnętrze zgodne z zasadami cichego luksusu.
2024-03-26Wiosenna moc mgiełek do włosów
Wiosenna moc mgiełek do włosów
Nadejście wiosny zwiastuje nowe rozdanie beauty-postanowień. Jednym z najpotrzebniejszych i najpopularniejszych jest poprawa kondycji włosów oraz wzmocnienie pasm przed latem. Kosmetolodzy wskazują na pielęgnację w stylu PEH, której dobrym uzupełnieniem są wcierki.
2024-03-26Halupczok i Domoteka łączą siły
Halupczok i Domoteka łączą siły
22 marca w warszawskim Centrum Designu Domoteka otworzył się nowy salon marki Halupczok. W lokalu polskiej marki klienci będą mogli znaleźć zarówno ekskluzywne kolekcje z oferty Halupczok.
2024-03-2610 zdjęć i jedna “emocJA” - wystawa fotografii wspiera walkę z depresją
10 zdjęć i jedna “emocJA” - wystawa fotografii wspiera walkę z depresją
Od kilku dni w Krakowie trwa poświęcona modzie, sztuce i fotografii wystawa „emocJA”. Wszystkiemu przyświeca charytatywny cel, a jest nim walka z depresją.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.