Newsy

Anna Mucha: czasem zjadam nawet trzy desery naraz

2016-05-10  |  06:50

Aktorka nie odmawia sobie kulinarnych przyjemności. Jej słabością są zwłaszcza słodycze, zarówno czekolada, jak i lody. Gwiazda twierdzi, że czasami zdarza się jej zamówić nawet trzy desery, jeśli na każdy z nich ma ochotę.

Mimo dwóch przebytych ciąż Anna Mucha zachwyca idealną i szczupłą sylwetką. Aby wrócić do formy po ostatnim porodzie, aktorka ćwiczyła pod okiem trenera personalnego i stosowała zdrową dietę. Obecnie jednak chętnie pozwala sobie na słodycze, które bardzo lubi.

Zamawiam trzy czasami desery, jeśli nie mogę się zdecydować na jeden – powiedziała Anna Mucha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle podczas promocji nowych smaków lodów marki Magnum.

Aktorka twierdzi, że życie składa się z wystarczającej ilości trudnych wyborów, by dodatkowo je sobie komplikować. Jej zdaniem należy w pełni korzystać z życia i nie odmawiać sobie przyjemności, także tych kulinarnych.

Jak mam do wyboru np. ciastko czekoladowe z rozpuszczalną czekoladą z gałką lodów, tiramisu i panna cottę, to biorę wszystkie – mówi Anna Mucha.

Kulinarnym przyjemnościom aktorka zamierza się oddawać także podczas tegorocznych wakacji. Planuje wyjazd do kraju, którym od wielu lat jest zafascynowana.

Jadę oczywiście do Włoch i tam mam zamiar robić dalsze far niente i dolce vita – mówi Anna Mucha.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.