News powiązane z Neckermann Podróże

2017-01-09 | 06:40
Konsument
Styczeń to dobry okres na upolowanie oferty wakacyjnej. Wyjazdy są nawet do 35 proc. tańsze News powiązane z Neckermann Podróże

Styczeń to dobry okres na upolowanie oferty wakacyjnej. Wyjazdy są nawet do 35 proc. tańsze

Letnia oferta biur podróży dobrze się sprzedaje. Liczba klientów, którzy wakacyjny wyjazd rezerwują na początku roku, jest o 40 proc. wyższa niż rok temu – wynika ze statystyk Neckermann Podróże. O wyborze kierunku decydują nie tylko walory wypoczynkowe, lecz także kwestie bezpieczeństwa. Najchętniej wybierana jest Bułgaria, Grecja, Hiszpania, Chorwacja i Polska. Rośnie też popularność Sycylii. Klienci coraz częściej wybierają oferty szyte na miarę, np. skierowane do seniorów.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.