Komunikaty PR

Steinway & Sons na Forum Ekonomicznym w Krynicy

2014-08-27  |  12:50
Biuro prasowe

Prestiżowe spotkanie tuzów biznesu i polityki i nauki wymaga prestiżowej i wysmakowanej oprawy muzycznej. Oba te warunki spełnia Steinway, który do wykonania solowego recitalu zaprosił Włodka Pawlika.

Fortepiany Steinway & Sons nie mają sobie równych w kwestiach brzmienia, wykonania i estetyki. Z tych właśnie powodów najlepsi muzycy grają na instrumentach Steinway. Takim właśnie wykonawcą, który zainauguruje obecność marki na forum jest Włodek Pawlik. Polski kompozytor, pianista jazzowy i pedagog. Laureat nagrody Grammy. Kompozytor i wykonawca prawie trzydziestu autorskich płyt z muzyką jazzową, autor muzyki filmowej i teatralnej.

W trakcie koncertu na Forum Ekonomicznym artysta wykona recital z jazzowymi improwizacjami. Goście będą mogli również zobaczyć ekskluzywne materiały dotyczące przygotowanego specjalnie z okazji 160 jubileuszu istnienia marki Steinway & Sons fortepianu Arabesque. Ten unikalny instrument został zaprojektowany przez wybitnego designera Dakotę Jacksona i wykonany jedynie w liczbie 50 sztuk. Do polski trafi tylko jeden taki instrument. Prawdopodobnie jego przyszły nabywca usłyszy o nim po raz pierwszy właśnie na tegorocznym Forum.

 

***

O Steinway & Sons

Steinway & Sons jest producentem najwyższej klasy fortepianów i pianin na świecie. Od 1853 roku nieprzerwanie wyznacza standardy dźwięku, dotyku i piękna. Steinway wybierany jest przez 9 na 10 artystów koncertowych i pozostaje preferowanym instrumentem muzyków grających profesjonalnie i amatorsko. Firma skupia elitarne grono Artystów Steinway, do którego należą najlepsi muzycy świata, w tym 23 pianistów z Polski.

W portfolio Steinway & Sons znajdują się również pianina i fortepiany marek Boston i Essex. Wyłącznym dystrybutorem instrumentów Steinway & Sons w Polsce jest firma Zibi S.A.

www.riffpianosalon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Jak być kobietą stresozaradną? Biuro prasowe
2016-06-29 | 18:00

Jak być kobietą stresozaradną?

Stres jest obecny w życiu każdej kobiety. Szacuje się, że 52% Polek odczuwa go przynajmniej raz w tygodniu. Źródła stresu są bardzo różne, jednak wśród 55%
Styl życia Weselne menu - jak uraczyć gości i uniknąć błędów?
2016-06-29 | 13:09

Weselne menu - jak uraczyć gości i uniknąć błędów?

Dziś standardem powinno być dbanie o potrzeby osób, przestrzegających konkretnych diet, np. wegetarian czy alergików.  PIERWSZE WRAŻENIE  Menu to jeden z
Styl życia Słynna wałbrzyska porcelana w Magnolia Park
2016-06-29 | 11:00

Słynna wałbrzyska porcelana w Magnolia Park

Porcelana Kristoff to jeden z czołowych producentów porcelany w Polsce. Nieprzerwanie od ponad 180 lat produkuje wysokiej jakości porcelanę stołową, cenioną i kupowaną przez

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Gwiazdy

Anna Samusionek: Nie zagrałam w filmie „Smoleńsk” z powodu swoich przekonań politycznych. To było dla mnie zwykłe zadanie aktorskie

Mam nadzieję, że „Smoleńsk” będzie dobrym filmem od strony artystycznej – podkreśla Anna Samusionek. Twierdzi, że nie zagrała w filmie Antoniego Krauze, ponieważ podziela opinię części społeczeństwa co do zamachu w Smoleńsku. Dla niej udział w produkcji był tylko kolejnym zadaniem aktorskim. Gwiazda „Na Wspólnej” cieszy się też z możliwości współpracy z Antonim Krauze.

Moda

Branża modowa stawia na sklepy partnerskie. Zyskują marki, ale i właściciele sklepów

Franczyza jest głównym formatem rozwoju branży gastronomicznej i spożywczej. Do tych dwóch gałęzi dołączył również sektor odzieżowy. Taka forma współpracy ogranicza ryzyko finansowe po stronie franczyzobiorcy i ułatwia mu prowadzenie biznesu. Na franczyzę stawia m.in. marka Quiosque. Sieć liczy dziś blisko 130 sklepów, z czego około 60 proc. prowadzonych jest w tej formule.

Sport

Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej od lat nie przysparzały Polakom tylu emocji co tegoroczne rozgrywki. Z meczu na mecz popularność piłkarzy naszej reprezentacji w internecie i social media rośnie. Internauci prześcigają się w komentarzach i memach na temat kadrowiczów. Najwięcej emocji, a co za tym idzie – interakcji w social mediach podczas tegorocznych rozgrywek budzą Błaszczykowski, Fabiański i Milik.

Finanse

Tradycyjna etykieta biznesowa jednym ze źródeł sukcesu japońskich firm. Bez jej znajomości niemożliwe jest nawiązanie relacji handlowych w Japonii

Nieznajomość etykiety biznesowej może zniweczyć szansę na nawiązanie współpracy z japońskim przedsiębiorstwem. Przestrzeganie tradycyjnych norm zachowań jest niezwykle istotne w firmach w Japonii. Łączą one nowoczesny sposób produkcji z tradycyjnym systemem zarządzania, bazującym na poszanowaniu współpracowników i możliwości ich samorozwoju.