Komunikaty PR

Vegeta z nagrodą konsumentów Złote Innowacje FMCG & Retail

2022-11-24  |  01:00
Biuro prasowe

Pod koniec października odbyła się finałowa gala konkursu konsumenckiego „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Po raz kolejny produkty marki Vegeta otrzymały prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą otrzymał tytuł Złotej Innowacji w grupie „Smak”, w kategorii: Przyprawy i Sosy.   

W tegorocznej edycji wydarzenia „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”, Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą zdobył pierwsze miejsce i tytuł: Złota Innowacja 2022 roku w grupie „Smak”, w kategorii: Przyprawy i Sosy. Ten wyjątkowy fix Vegety zawiera w swoim składzie jedynie mieszankę suszonych warzyw, aromatycznych ziół oraz przypraw. Dzięki odpowiednio dobranym proporcjom, produkt świetnie sprawdza się do przygotowania łatwych dań wegetariańskich oraz mięsnych. Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim stanowi połączenie naturalnych składników bez glutaminianu sodu, sztucznych barwników oraz aromatów.

Dodatkowo marka została wyróżniona również za dwa produkty. Vegeta BIO 120g zdobyła uznanie w grupie „Skład”, w kategorii: Żywność - za swój uniwersalny charakter oraz połączenie suszonych warzyw pochodzących z certyfikowanych upraw rolnictwa ekologicznego, a z kolei Fix Vegeta Natur Zapiekanka Makaronowa z szynką / dynią i brokułami 40 g doceniono w grupie „Chwile z Produktem”, w kategorii: Przyjemne Gotowanie - za połączenie naturalnych składników w formie gotowej mieszanki fix, dzięki której można szybko i łatwo przygotować zapiekankę makaronową w wersji mięsnej oraz wegetariańskiej.

Złote Innowacje FMCG & Retail" to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania w ramach 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w 32 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 270 produktów. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo Fischer Trading Group. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w
Żywienie Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy
2024-04-29 | 17:00

Be Frr…with No ID! Naturalna energia od FRUGO Energy

Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii „Be Frr…with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.