Komunikaty PR

Sezon grillowy razem z Ajvarem PODRAVKA czas start!

2024-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Po długiej i mroźnej zimie przyszedł, przez wielu wyczekiwany, moment wiosny. Dni stają się dłuższe i cieplejsze, a my sami chętniej spędzamy czas poza domem, na świeżym powietrzu. To również początek uwielbianego sezonu grillowego! Przygotuj pyszne dania razem z pastami warzywnymi Ajvar PODRAVKA i pozwól sobie na odkrywanie bardziej wyrazistych i pełnych smaków. 

Oryginalny smak grillowanych potraw

Gdy termometry zaczynają wskazywać coraz wyższą temperaturę, chętnie spotykamy się z przyjaciółmi i rodziną na wspólne grillowanie. Miłośników sielskiego biesiadowania na świeżym powietrzu nie brakuje, a smak grillowanych dań i przekąsek nie ma sobie równych. Idealnym uzupełnieniem potraw z grilla będą Ajvary od marki PODRAVKA. To pasty warzywne, które stanowią doskonały dodatek do dań. Swój aromat i kolor zawdzięczają połączeniu najwyższej jakości papryk i bakłażanów, dojrzewających w słońcu południowej Europy oraz starannie dobranej mieszance przypraw. Ajvary PODRAVKA dostępne są w wersji łagodnej, ostrej, z sosem chrzanowym, z cebulką oraz BBQ. Będą wyrazistym dodatkiem do pieczonych warzyw, mięs, kiełbas i innych potraw z grilla.

Wygodne gotowanie

Lubimy grillować nie tylko w naszych ogrodach, ale także na wakacjach, wycieczkach czy też piknikach. Marka PODRAVKA nieustannie szuka rozwiązań, aby zapewnić pełną przyjemność i wygodę podczas gotowania również poza domem. Dlatego Ajvar PODRAVKA, dostępny jest także w poręcznym opakowaniu w postaci butelki squeeze. Takie rozwiązanie zapewnia wygodny transport Ajvaru, bez obawy o stłuczenie szklanego słoiczka. Opakowanie squeeze stworzono według koncepcji „top-down”, polegającej na stawianiu butelki na nakrętce. Produkt dzięki temu jest bardziej wydajny i można cieszyć się nim, aż do ostatniej kropli.

Więcej informacji na temat produktów Podravka oraz inspiracje kulinarne marki znajdziesz na stronie https://www.podravka.pl oraz na kanale YouTube Podravka Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.