Komunikaty PR

Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą

2024-04-23  |  15:30

Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich, którzy rezygnują ze spożycia mięsa. Oferta będzie dostępna w sklepach od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.

Czy majówkowy grill oznacza tylko kiełbasy? Absolutnie nie! Na ruszt można wrzucić wiele produktów: cukinie, papryki, bakłażany, bagietki z masłem czosnkowym, różne sery oraz liczne roślinne alternatywy dla klasycznych potraw mięsnych. Takie rozwiązania mogą stanowić doskonałe urozmaicenie grillowej uczty – warto chociaż ich spróbować w ramach poznawania nowych smaków! Należy pamiętać, że mięso w diecie warto ograniczać nie tylko ze względów zdrowotnych, ale również dla dobra naszej planety.

Aromatyczne burgery prosto z grilla smakują najlepiej. Specjalnie dla osób, które wyeliminowały mięso ze swojej diety lub je ograniczają, w sieci Lidl Polska będzie można znaleźć burgera roślinnego Vemondo (7,64 zł/170 g/1 opak.). To doskonałe źródło białka, które swoim smakiem może zachwycić również wielbicieli mięsa! Kolejną propozycją na grilla jest wegańska wersja tradycyjnej kiełbasy – kiełbaski roślinne w stylu węgierskim Vemondo (9,99 zł/180 g/1 opak.) – z kuponem Lidl Plus oferowane w promocji 40% taniej drugi produkt. Ich pikantny smak z pewnością zaskoczy niejednego wielbiciela standardowych wyrobów mięsnych.

Czy istnieje bardziej uniwersalny produkt dla wegetarian niż tofu? Tofu odznacza się wysoką zawartością białka i wapnia, a łagodny, delikatny smak pozwala przyrządzić je na wiele różnych sposobów. W ofercie sieci jest dostępne tofu naturalne lub wędzone (3,99 zł/180 g/1 opak.). Idealnym dopełnieniem „grillowanej wegeuczty” będą sałatki z serami - ser sałatkowo-kanapkowy Pilos świetnie podkręci smak dania. Już teraz w sklepach Lidl Polska jest w ofercie 20% taniej przy zakupie dwóch opakowań – dostępny za 3,85 zł/270 g/1 opak. (cena przed obniżką/cena poza promocją: 4,85 zł/1 opak.). Polacy w ostatnich latach rozsmakowali się także w burracie. Ten włoski ser doskonale komponuje się ze świeżymi pomidorami i wprost rozpływa w ustach! Burrata Pilos dostępna jest 20% taniej – 5,49 zł /125 g /1 opak. (cena przed obniżką: 6,94 zł/1 opak.)

Po więcej inspiracji i przepisów na wegegrilla koniecznie zajrzyj na stronę Kuchni Lidla: Kuchnia Lidla - wegetariański grill!

Oferta produktów wege na grilla będzie obowiązywać w sieci Lidl Polska od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.