Komunikaty PR

Nowa drogeria Hebe na warszawskiej Ochocie! Wpadnij do Reduty!

2024-03-11  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Zadbaj o wiosenny glow up i odśwież swoją kosmetyczkę! Już 15 marca zapraszamy na otwarcie nowej drogerii Hebe w centrum handlowym Atrium Reduta. Tego dnia odwiedzający galerię będą mogli skorzystać z promocyjnej oferty, wziąć udział w konkursach, a także otrzymać specjalny upominek!

Oferta handlowa Reduty stale się poszerza. Pod koniec zeszłego roku na terenie galerii otworzyły się dwa nowe sklepy – Dealz i Maxi Zoo. Teraz do grona najemców dołączy także Hebe – sieć wyjątkowych drogerii, oferujących produkty dla zdrowia i piękna każdej kobiety.

Już od 15 marca klienci Reduty będą mogli skorzystać z ogromnego asortymentu drogerii, posiadającej bogatą ofertę marek na wyłączność w kategoriach kosmetyków profesjonalnych, koreańskich, naturalnych czy dermo. Tym, co także wyróżnia Hebe na tle konkurencji, jest obsługa na najwyższym poziomie, dzięki której przez kilka lat z rzędu firma może pochwalić się nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. Na przestrzeni lat sieć uzyskała również wyróżnienia Drogerii Roku za swój niepowtarzalny asortyment, najszybsze podążanie za trendami oraz wygodę i łatwość robienia zakupów. Obecnie Hebe posiada ponad 340 drogerii na terenie całej Polski.

Otwarcie nowego punktu planowane jest na najbliższy piątek, 15 marca o godzinie 10.00. Wydarzenie poprowadzi konferansjer, a dla osób, które tego dnia odwiedzą drogerię, przygotowano liczne upominki dla klientów, konkursy i bony za zakupy!

Więcej informacji nt. wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie

Wiosna to czas wyznaczania nowych pielęgnacyjnych i kosmetycznych celów. Perfekcyjne przygotowanie do lata, odmłodzenie i poprawa kolorytu skóry pojawiają się na liście
Uroda Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó
2024-04-22 | 10:48

Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó

Mówi się „jesteś tym, co jesz” - to popularne powiedzenie nabiera jeszcze większego sensu, jeśli skupimy się na kondycji jamy ustnej. Ta część naszego organizmu jest
Uroda Czego potrzebują włosy kręcone?
2024-04-18 | 15:00

Czego potrzebują włosy kręcone?

Piękne, sprężyste i zdrowo wyglądające loki to beauty-marzenie nie tylko włosomaniaczek. By mogły olśniewać, włosy kręcone wymagają szczególnie troskliwej pielęgnacji. Eksperci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.