Komunikaty PR

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

2024-04-16  |  13:05
Biuro prasowe

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych zakupów (30%)[1]. Marka Orbit Refreshers przedstawia sposoby na ożywienie codziennej rutyny i wprowadzenie odrobiny zabawy do powtarzalnych domowych zadań. Kto powiedział, że codzienne obowiązki muszą być nudne?  

Badania przeprowadzone przez markę Orbit Refreshers pokazują, że istnieją sposoby na ożywienie porządkowej rutyny. Włączenie ulubionej piosenki lub pozwolenie sobie na roztańczoną chwilę przerwy – wszystko to może sprawić, że czas porządków będzie bardziej interesujący.  

W Polsce aż 80% respondentów twierdzi, że są zdecydowanie bardziej skłonni podjąć się prozaicznych obowiązków, jeśli mogą do nich dodać element zabawy. Aż 84% Polaków przyznaje, że są otwarci na poznanie nowych sposobów na uatrakcyjnienie wykonywania codziennych obowiązków [2].    

– Często to wcale nie wielkie sukcesy czy porażki decydują o naszym nastroju. Znaczący wpływ na to, jak się czujemy mają chwile małych niedogodności oraz przyjemności. Codzienna harówka, z wieloma nudnymi obowiązkami w ciągu dniu – od zakupów spożywczych, po wyrzucenie śmieci i sprzątanie, może sprawiać, że czujemy się trochę zdemotywowani. Negatywne nastawienie do nich wpływa na nasze samopoczucie – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager Orbit, Mars Polska.  

Dla tych, którzy chcą wprowadzić trochę zabawy do swoich codziennych zadań, marka Orbit Refreshers ma kilka prostych rad:   

  • Dodaj smaku swoim codziennym zadaniom! Żucie bezcukrowej gumy podczas wykonywania codziennych obowiązków może ożywić porządkową rutynę.  

  • Zadzwoń do przyjaciół lub rodziny. Rozmowa telefoniczna to świetny sposób na umilenie wykonywania obowiązków i doskonała okazja, aby nadrobić zaległości w kontaktach z bliskimi podczas pracowitych dni.   

  • Posłuchaj zabawnego podcastu lub programu telewizyjnego. Udowodniono, że śmiech poprawia nastrój nawet podczas najbardziej nudnych zadań.   

Refreshers – nowość od marki Orbit - jest dostępny w trzech smakach: Tropical, Strawberry Lemon i Bubblemint. To owocowa propozycja dla wszystkich entuzjastów gumy do żucia, którzy chcą dodać trochę zabawy do swojej codzienności. Nowa linia Orbit® jest już w szerokiej dystrybucji w sklepach. Będzie wiosennym dopełnieniem szerokiej gamy produktów marki. Produkt, podobnie jak inne bezcukrowe gumy do żucia marki wspiera też troskę o zdrowie jamy ustnej. 

[1] Badanie przeprowadzone przez Mars Wrigley we współpracy z Opinium, 2024 r. 

[2] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nie śmieć w majówkę! - apel Operacji Czysta Rzeka Biuro prasowe
2024-05-01 | 11:40

Nie śmieć w majówkę! - apel Operacji Czysta Rzeka

Majówkę chętnie spędzamy na łonie natury. Zadbajmy o to, aby podczas rekreacji na piknikach, spacerach, wycieczkach rowerowych czy kajakowych nie pozostawić po sobie śladów w
Styl życia Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle
2024-04-29 | 15:59

Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle

Przed nami niemal tydzień błogiego lenistwa nad Wisłą. Z pomysłem na spędzenie majówki w mieście przychodzi Elektrownia Powiśle. Piknik pod gołym niebem z wiosennym menu, otwarcie
Styl życia Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart
2024-04-29 | 11:15

Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart

25 kwietnia br. ponownie swoje przestrzenie otworzyło Cook Story by Samsung, unikatowy punkt na kulinarnej mapie Warszawy. W Cook Story można wziąć udział w warsztatach kulinarnych, jak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.