Komunikaty PR

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

2024-04-08  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach kolorystycznych to świetna propozycja dla miłośników komfortu oraz nieodłączony element wiosenno-letniej garderoby.

Czy założenie klapków przyspiesza nadejście wiosny? Marka Kubota przekonuje, że zdecydowanie tak. Model klapków basenowych Plain świetnie sprawdzi się podczas wiosennych aktywności, ale nie tylko – to klapki powstałe z myślą o odpoczynku w zgodzie ze sobą, w każdych okolicznościach, nawet w czterech ścianach własnego mieszkania.

Komfortowe klapki do zadań specjalnych

Nowe produkty marki są inspirowane powrotem do natury i czerpaniem z jej złożonych barw. Wśród kolorów dostępnych w nowej kolekcji znalazły się m.in. szałwiowy, beżowy, camelowy oraz zielony. Marka Kubota od dawna stara się inspirować do tworzenia własnej strefy komfortu, bez względu na jej definicję. Odpoczynek, relaks, wygoda i spędzanie czasu na własnych zasadach – to okoliczności, do których zostały stworzone klapki Kubota. Nowa kolekcja klapków basenowych Plain jest tego kolejnym dowodem – komentuje Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.

Komfort wpisany w DNA

Od czasu wdrożenia nowej strategii marki w 2023 roku, Kubota konsekwentnie podkreśla, że komfort jest wpisany w jej komunikacyjny krwioobieg, a rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o wygodę oraz dobre samopoczucie swoich klientów.

Nie tak dawno, jesienią ubiegłego roku, Kubota zrealizowała również kampanię „Podstawa komfortu”, w której centrum znalazły się wszystkie sytuacje, w których kultowe klapki stały się głównym nośnikiem tytułowego komfortu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Zdrowie

Julia Kamińska: Nie zawsze badałam się regularnie. Ale kiedy zaczęłam mieć problemy zdrowotne, to się przestraszyłam

Aktorka przyznaje, że był w jej życiu taki moment, kiedy mocno zaniepokoił ją stan jej zdrowia. Najadła się wtedy sporo strachu, ale z tego przykrego doświadczenia wyciągnęła też ważne wnioski na przyszłość. Od tamtego czasu nie zaniedbuje więc regularnych badań kontrolnych.

Sport

Trening siłowy może mieć umiarkowane działanie przeciwdepresyjne. Naukowcy rekomendują jego włączenie do procesu leczenia

Aktywność fizyczna może zwiększać skuteczność leczenia przeciwdepresyjnego. Naukowcy z Uniwersytetu w Santo Amaro wykazali jednak, że szczególnie dobre efekty udaje się osiągnąć, stosując trening siłowy. Jak podkreślają, nie oznacza to, że ćwiczenia powinny zastępować konwencjonalną terapię przeciwdepresyjną. Mogą natomiast ją wspomóc i być wsparciem dla chorych na postać lekooporną choroby, która jest główną przyczyną samobójstw na świecie. Według WHO z depresją zmaga się 350 mln ludzi i 4 mln Polaków. To ponad 10 proc. populacji naszego kraju.