MADOGZ wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl
Marka 321Sprzedane.pl oferująca usługę szybkiej i wygodnej sprzedaży aut wystartowała z kampanią digital pod hasłem „Bez cacania”. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Kampania skupia się na podkreśleniu zalet platformy 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu. W efekcie, po uzyskaniu bezpłatnej wyceny online i umówieniu inspekcji samochodu, sprzedający może sfinalizować transakcję już podczas pierwszej wizyty.
Centralną część kampanii stanowi dwuminutowe video osadzone w konwencji dialogu pomiędzy ojcem i synem na temat sprzedaży auta. Przedstawione w filmie różnice międzypokoleniowe posłużyły do pokazania usługi 321Sprzedane.pl jako nowego i lepszego sposobu sprzedaży samochodu.
Usługa sprzedaży aut za pośrednictwem platformy 321Sprzedane.pl, choć bardzo wygodna i szybka, nie jest jeszcze powszechnie znana wśród właścicieli samochodów. Z tego powodu poszukiwaliśmy pomysłu na kampanię, która z jednej strony wyróżni się spośród reklam kierowanych do naszej grupy docelowej i jednocześnie wyjaśni najważniejsze benefity usługi – mówią przedstawiciele 321Sprzedane.pl.
Przygotowując kampanię dla 321Sprzedane.pl, wykorzystaliśmy nasz autorski produkt – modular video. Charakteryzuje się on dużo większą liczbą scen i ścieżek narracyjnych, które następnie wykorzystaliśmy do przetestowania kilku alternatywnych wersji filmu. Takie podejście pozwoliło na wybór wariantu najefektywniejszego pod kątem utrzymania uwagi widza czy konwersji na stronę www. W rezultacie klient może zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt procent budżetu mediowego i lepiej realizować cele kampanii – mówi Marcin Nagraba, Comms Planner w MADOGZ.
Na potrzeby kampanii „Bez cacania” powstało dwuminutowe video, a także seria 4 spotów 15-sekundowych, 4 spoty 6-sekundowe, video hero i explainer video. W ramach działań online kreacje reklamowe pojawią się na platformach społecznościowych: Facebook i YouTube.
Za ideę kreatywną kampanii i produkcję materiałów video odpowiada agencja MADOGZ. Za działania digital odpowiada dział marketingu 321Sprzedane.pl oraz w zakresie platformy YouTube agencja FormUp.
Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy
Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Katarzyna Zielińska: Nie dla mnie e-booki – jestem wyznawcą papierowych wersji książek. Uwielbiam czytać kryminały i książki na temat slow life
Aktorka zachęca wszystkich do chwili relaksu z książką w ręku, bo jak podkreśla, czytanie uspokaja, redukuje stres, pozwala zapomnieć o codziennych problemach i pomaga zasnąć. Ona sama ostatnio najbardziej lubi mrożące krew w żyłach kryminały i wszelkie publikacje na temat slow life. Takie lektury ją wciągają i ekscytują. Katarzyna Zielińska zaznacza też, że jest wielbicielką analogowych książek i zwolenniczką głośnego czytania.
Media
Martyna Wojciechowska: Mamy tematy do „Kobiety na krańcu świata” na kolejnych 15 sezonów. Część bohaterek nie wie o moim istnieniu, ale ja je od dawna obserwuję
Realizując zdjęcia do jubileuszowej edycji programu, dziennikarka po raz kolejny wyruszyła na krańce świata na spotkanie nietuzinkowym kobietom, które opowiedziały jej o swoim życiu czy to w wielkim mieście, czy w jakichś zakątkach z dala od cywilizacji, podzieliły się z nią swoją codziennością, swoimi problemami i niepowtarzalnymi historiami. Jak zapowiada Martyna Wojciechowska, w nowych odcinkach tego wyjątkowego cyklu będzie poruszony szeroki wachlarz aktualnych tematów, wśród nich m.in. kryzys opioidowy, który dotyka Meksyk i Stany Zjednoczone, epidemia fentanylu w USA i kryzys bezdomności.
Problemy społeczne
W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci
Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie. Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.