WOŚP - za pośrednictwem rozwiązań PolCard from Fiserv zebrano aż 6 223 240 zł
PolCard from Fiserv już od 29 lat wspiera coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku za pośrednictwem terminali oraz bramki płatniczej tego agenta rozliczeniowego udało się zebrać rekordową sumę 6 223 240 zł. Kwota średniej transakcji to 164 zł.
Fiserv Polska S.A., właściciel marki PolCard from Fiserv został partnerem technologicznym Finału WOŚP już po raz 29 z rzędu. Celem tegorocznej zbiórki był zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych pod hasłem: "Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!". Bezgotówkowe wpłaty realizowano za pomocą terminali od firmy Ingenico oraz bramki płatniczej PolCard from Fiserv. Darczyńcy przekazali 38 009 datków na średnią kwotę 164 zł. W obu przypadkach to wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem (w 2023 r. średnia kwota pojedynczej transakcji wyniosła 137,65 zł.).
- Bardzo cieszy nas kolejny rekord na rzecz Finału WOŚP oraz to, że nasze bezgotówkowe rozwiązania uczestniczą w rozwoju kultury pomagania w Polsce. W tym roku kwota jest aż o ponad milion wyższa niż w roku ubiegłym, co pokazuje, że Polacy pomagają coraz chętniej, a w dodatku chcą korzystać z nowoczesnych technologii. To dla nas ogromna radość i motywacja do dalszej pracy - mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.
- Polacy coraz częściej płacą bezgotówkowo, co pokazuje stale zwiększająca się liczba wpłat online oraz za pomocą kart płatniczych na rzecz naszych finałowych zbiórek. Jako Orkiestra chcemy iść naprzód z duchem czasu, bo widzimy jak bardzo nowe technologie mają wpływ również na sposoby pomagania - dodaje Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.
W tym roku PolCard from Fiserv przekazał 590 sztuk terminali POS do sztabów 32. Finału WOŚP oraz 268 bezpośrednio do oddziałów mBank, w których również można było realizować transakcje kartami płatniczymi Visa i Mastercard oraz BLIKIEM. Datki za pomocą bramki internetowej PolCard from Fiserv można wpłacać przez okrągły rok bezpośrednio na stronie fundacji: https://www.wosp.org.pl/fundacja/jak-wspierac-wosp/wesprzyj-online.
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.