REJESTRACJA

Konto umożliwia:

- bezpłatne pobieranie materiałów
- dodawanie informacji o wydarzeniach
- dodawanie komunikatów PR

W razie pytań prosimy o kontakt: media@newseria.pl

Konto umożliwia bezpłatne:

- dodawanie informacji o wydarzeniach
- dodawanie komunikatów PR
- odpłatne pobieranie materiałów publikowanych w serwisach

W razie pytań prosimy o kontakt: marketing@newseria.pl

Zapisz się na newsletter z bieżącymi informacjami publikowanymi w serwisach w domenie Newseria.pl

Dane do logowania




Chce być powiadamiany o dodaniu nowych materiałów z kategorii


Ogranicz zakres
Ogranicz zakres
Ogranicz zakres
Ogranicz zakres

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Paweł Małaszyński: Nigdy nie miałem na pieńku z sąsiadami. Zresztą jak mieszkamy w jednym bloku, to fajnie trzymać się razem i wspierać

Aktor zapewnia, że nie utrzymuje dystansu w relacjach sąsiedzkich i zawsze stara się znaleźć czas dla ludzi, którzy mieszkają w jego bloku, choćby na krótką rozmowę. Nie gwiazdorzy i nie zamyka się przed nimi w czterech ścianach, ale chętnie opowiada im o swoich projektach zawodowych. Paweł Małaszyński podkreśla również, że bardzo ceni sobie i pielęgnuje znajomości zawarte kilka dekad temu w Białymstoku, gdzie się wychowywał.

Handel

Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną

Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej  banków, doradców i ubezpieczycieli.